مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان ایلام؛
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان ایلام از برگزاری ۲۱ برنامه در حوزه ایثار و شهادت در ایام دهه فجر امسال در استان خبر داد.
کد خبر: ۱۱۵۰۵۹۹
تاریخ انتشار: ۰۴ بهمن ۱۴۰۲ - ۰۸:۴۵ 24 January 2024

به گزارش تابناک ایلام؛ جمال اسدی اظهار کرد: از ظرفیت‌های مردمی و به خصوص خانواده‌های معظم شهدا، ایثارگران، جانبازان و آزادگان در این برنامه‌ها استفاده می‌شود.

وی گفت: ۲۱ برنامه مختلف توسط بنیاد شهید و امور ایثارگران استان ایلام برای این ایام پیش‌بینی شده که تعدادی از برنامه‌ها با همکاری سایر دستگاه‌های اجرایی برگزار خواهد شد.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان به مهمترین برنامه های بنیاد شهید و امور ایثارگران استان ایلام در ایام دهه فجر اشاره کرد و گفت: سرکشی از خانواده‌های معظم شهدا، غبارروبی مزار شهدا، برگزاری مسابقات ورزشی و هنری، برگزاری برنامه‌های بومی و محلی، مراسم مهمانی لاله‌ها، نواختن زنگ انقلاب از جمله این برنامه‌ها است.

وی تصریح کرد: اعزام پیام آوران ایثار، طرح پایش سلامت والدین شهدا، یادواره شهدای انقلاب و شهدای غریب، اجرای طرح تاریخ شفاهی، نامگذاری خیابان ها و معابر به اسم شهدا، نمایشگاه کتاب و...از دیگر برنامه‌های بنیاد شهید و امور ایثارگران استان ایلام در ایام دهه فجر است./ح

 

بیشتر بخوانید

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار