مدیرکل امور مالیاتی استان قزوین گفت: به مناسبت فرارسیدن دهه فجر، مودیانی که تا پایان بهمن ماه امسال، نسبت به پرداخت بدهی مالیات و عوارض سالانه اقدام کنند، مشمول بخشودگی جرائم خواهند شد.
کد خبر: ۱۱۵۱۹۲۴
تاریخ انتشار: ۱۰ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۰:۵۴ 30 January 2024

به گزارش تابناک قزوین، سید محمود موسوی صانع اظهار کرد: به موجب دستورالعمل صادره سازمان امور مالیاتی کشور و به مناسبت گرامیداشت دهه فجر و تکریم مؤدیان مالیاتی، جرایم قابل بخشش مالیات و عوارض هر سال یا دوره مالیاتی برای مؤدیانی که نسبت به پرداخت بدهی سال یا دوره مربوط تا پایان بهمن ماه سال جاری اقدام کنند، برای اشخاص حقیقی تا سقف 500 میلیون تومان و برای اشخاص حقوقی تا سقف 2 میلیارد تومان، بخشوده می‌شود.

وی شرط استفاده مودیان از تسهیلات بخشودگی جرایم مالیاتی را ارائه درخواست بخشودگی جرایم اعلام کرد و افزود: پرداخت بدهی قبل از ابلاغ تفویض اختیار حاضر، مانع اعمال بخشودگی جرایم قابل بخشش نخواهد بود.

موسوی صانع تصریح کرد: بخشودگی جرائم مالیات و عوارض ارزش افزوده قطعی شده در اجرای جزء(۱) بند (ب) تبصره (۶) قانون بودجه امسال، در صورت عدم اعتراض مودی برای طرح پرونده در هیات حل اختلاف مالیاتی و یا انصراف از اعتراض طرح شده در هیات های حل اختلاف مالیاتی و در صورت پرداخت یا ترتیب پرداخت مالیات و عوارض قطعی شده حداکثر ظرف مدت شش ماه از تاریخ دستورالعمل، تا میزان ۱۰۰ درصد قابل بخشش خواهد بود.

مدیرکل امور مالیاتی استان قزوین در پایان گفت: مودیان مالیاتی می‌توانند با مراجعه به درگاه ملی خدمات الکترونیکی my.tax.gov.ir فهرست بدهی‌های مالیاتی خود را مشاهده و نسبت به پرداخت آن اقدام کنند.

برچسب ها: قزوین
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار