استاندار ایلام؛
استاندار ایلام گفت : ۷۰۰ میلیارد ریال از طریق وزارت نفت برای برج احداث مراقبت فرودگاه آبدانان، آسفالت و دیگر امورات این فرودگاه تامین اعتبار شده است.
کد خبر: ۱۱۵۲۲۰۱
تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۴:۵۵ 01 February 2024

  به گزارش تابناک ایلام؛ بهرام نیا بیان داشت : همه‌ مدیران باید برنامه‌ کوتاه‌مدت، میان‌مدت و بلندمدت داشته باشند و باید طبق برنامه به افق و چشم‌انداز موردنظر برسند.

وی گفت : دستگاه‌های اجرایی برنامه‌های خود را در راستای بهره‌وری ارایه دهند چراکه بهره‌وری بسیار مهم است، از رشد اقتصادی هشت درصدی، ۳.۵ درصد مربوط به سهم بهره‌وری است.

بهرام نیا ادامه داد :  مدیران باید آمار واقعی، متقن، واحد و به‌روزرسانی شده ارایه دهند. در این راستا به زودی داشبورد اطلاعاتی( سامانه‌ واحد آمار و اطلاعات استان) که تامین اعتبار شده ایجاد می‌شود.

وی خاطرنشان کرد :  با افتتاح فاز نخست سامانه گرمسیری  حداقل ۵ هزار هکتار از اراضی استان مشروب می‌شود. باید در حوزه‌ی اقتصاد صنعت، اقتصاد گردشگری و اقتصاد دامپروری طرح تعریف کنیم و برنامه‌ریزی داشته باشیم.

بهرام نیا تاکید کرد : سال گذشته تولید گندم در استان به ۲ برابر و از ۱۸۰ تن به بیش از ۳۰۰ هزار تن رسید که دلایل آن ترسالی، آموزش و استفاده از بذر اصلاح شده بود./ع

 

 

بیشتر بخوانید:

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار