مدیرکل مدیریت بحران استانداری سمنان در پی بارش‌های اخیر در استان سمنان گفت: مردم در روزهای آینده به‌شدت در مصرف گاز صرفه‌جویی کنند؛ چراکه در این زمینه با ناترازی انرژی مواجه هستیم.
کد خبر: ۱۱۵۲۴۷۸
تاریخ انتشار: ۱۳ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۲:۲۶ 02 February 2024

به گزارش تابناک سمنان، کمال طاهریان، مدیرکل مدیریت بحران استانداری سمنان در پی بارش‌های اخیر در استان سمنان اظهار کرد: توصیه ما به همه هم‌استانی‌های سمنانی، این است که در روز‌های آینده به‌شدت در مصرف گاز صرفه‌جویی کنند؛ چراکه در این زمینه با ناترازی انرژی مواجه هستیم.

وی تصریح کرد: یکی از دلایل اصلی که مدارس استان سمنان را روز شنبه به‌صورت غیرحضوری برگزار خواهیم کرد، مصرف بالای گاز است که به‌شدت افزایش پیدا کرده و به‌ویژه در مصارف خانگی باید نظارت جدی‌تری بر آن صورت گیرد.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری سمنان ادامه داد: خواهش ما این است که همه هم‌وطنانمان به‌ویژه مردم استان سمنان برای جلوگیری از مشکلات کمبود سوخت، در مصرف گاز در روز‌های سرد آتی صرفه‌جویی لازم را داشته باشند.

طاهریان با اشاره به توصیه‌هایی که به دستگاه‌های اجرایی استان سمنان انجام شده است، گفت: ادارات استان سمنان نیز باید کاهش مصرف سوخت را برابر دستورالعمل ویژه‌ای که شرکت ملی گاز ابلاغ کرده است، در دستور کار قرار دهند و کاهش محسوس مصرف گاز در دستگاه‌های اجرایی این استان انجام شود.

برچسب ها: سمنان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار