وزیر کشور گفت: پروژه‌های حرم تا حرم و قطار سریع‌السیر مشهد- تهران از جمله پروژه‌هایی است که از سوی رئیس‌جمهور و دولت با جدیت دنبال می‌شود.
کد خبر: ۱۱۵۳۵۵۰
تاریخ انتشار: ۱۹ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۲:۱۲ 08 February 2024

به گزارش تابناک سمنان، احمد وحیدی، وزیر کشور در حاشیه بازدید از نمایشگاه ملی روایت پیشرفت در خصوص آخرین وضعیت پروژه‌های آزادراه حرم تا حرم و قطار سریع‌السیر مشهد- تهران اظهار کرد: هر 2 موضوع با جدیت دنبال می‌شود و برای آن‌ها بودجه‌های ملی پیش‌بینی شده است.

وزیر کشور ضمن بیان اینکه 2 پروژه مذکور توسط رئیس‌جمهور دنبال می‌شود، افزود: با حضور معاون اول رئیس‌جمهور، برخی از وزرا و استاندار خراسان رضوی راجع به این 2 موضوع نشست مشترکی برگزار شد.

وی بیان کرد: نمایشگاه روایت پیشرفت نشان‌دهنده این است که هر چه خواستیم، عمل کردیم و هر چه دانشمندان، مهندسین و صنعتگران ما خواستند، به آن جامه عمل پوشاندند.

وحیدی افزود: این مسیر می‌تواند برای همه جوانان و همه مشتاقان ایران عزیز انگیزه‌بخش باشد تا بتوانند کشور خود را در اوج قدرت، عظمت و شکوه پیش ببرند.

وزیر کشور ادامه داد: نمایشگاه‌هایی که تحت عنوان روایت پیشرفت برگزار می‌شود، تلاش دارد تا فهم عمیقی از آنچه در کشور اتفاق افتاده است، را مقابل منظر و چشمان مردم عزیز قرار دهد.

وی گفت: پیشرفت‌های فراوانی در کشور اتفاق افتاده است که مردم از آن مطلع نیستند و بخشی از ایراد متوجه ماست که نتوانستیم درست اطلاع‌رسانی کنیم.

وحیدی بیان کرد: امروز در جهان در موضوعات مختلفی حائز رتبه هستیم و این به برکت انقلاب و تلاش‌ها صورت گرفته در این راه است.

برچسب ها: سمنان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار