63 پروژه زیرساختی و صنعتی در شهرک‌های صنعتی استان سمنان به بهره‌برداری رسید.
کد خبر: ۱۱۵۳۶۵۰
تاریخ انتشار: ۲۰ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۱:۳۱ 09 February 2024

به گزارش تابناک سمنان، محمدرضا باقری، مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان سمنان اظهار کرد: در دهه فجر امسال، بالغ بر ۶۳ پروژه زیرساختی و صنعتی در حوزه شهرک‌های صنعتی استان سمنان به بهره‌برداری رسید.

وی بیان کرد: ۴۸ پروژه از این تعداد، زیرساختی بوده که با بالغ بر ۱۴۵ میلیارد تومان اعتبار در حوزه شهرک‌های صنعتی اجرایی شده است.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان سمنان بیان کرد: ۱۵ واحد صنعتی هم در استان سمنان در این ایام به بهره‌برداری رسید که اثرات آن را در تقویت بخش صنعت شاهد هستیم.

باقری گفت: استقبال سرمایه‌گذاران از شهرک‌های صنعتی استان سمنان بسیار خوب بوده است؛ در حدی که در کشور در سال‌های ۱۴۰۱ و ۱۴۰۲ مقام اول را داشته‌ایم.

وی تصریح کرد: بالغ بر ۳۶۰ هکتار واگذاری اراضی در شهرک‌های صنعتی استان سمنان انجام و با ۳۰۰ متقاضی قرارداد منعقد شده است که نشان می‌دهد این فعالیت‌ها رشد بسیار خوبی داشته است.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان سمنان ادامه داد: ما در نزدیکی تهران قرار داریم و قابلیت هم‌جواری با پایتخت، زمینه‌ساز این است که سرمایه‌گذاران استقبال خوبی از فرصت‌های سرمایه‌گذاری استان سمنان داشته باشند.

باقری گفت: توانسته‌ایم زمین‌ها و نیرو‌های شرکت شهرک‌های صنعتی استان سمنان را برای استقبال و حمایت از این سرمایه‌گذاران آماده کنیم، زمین را در اختیارشان بگذاریم و آماده‌سازی شرایط را بر عهده گیریم.

برچسب ها: سمنان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار