کد خبر: ۱۱۵۳۷۳۰
تاریخ انتشار: ۲۱ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۳:۲۴ 10 February 2024

به گزارش تابناک مازندران ، گرجی سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مازندران در این آیین اظهار داشت:

رویداد هم‌افزا بستری امن و مطمئن برای تعامل و همکاری هر چه بیشتر مدیران دستگاه‌های اجرایی با تشکل‌های مردمی برای طرح ایده مسایل و مشکلات استان در بخش‌های مختلف و یافتن راهکارهای اصولی برای رفع معضلات اجتماعی است. 

 

رونمایی از نخستین پوستر هم افزایی مازندران  

 

قاسم عزیززاده گرجی، با بیان اینکه کار فراخوان ارسال طرح های حل مسئله انجام شده است، خاطرنشان کرد: علاقه مندان به شرکت در این رویداد می توانند آثار خود را از ۱۶ بهمن ماه جاری تا ۲۹ اسفندماه امسال به محل دبیرخانه ارسال کنند.

وی، شناسه پیام رسان ها را به نشانی roydadehamafza@ و همچنین درگاه اینترنتی رویداد هم افزا را به آدرس hamafzamazandaran.ir اعلام کرد و اظهار کرد: علاقه مندان می توانند از طریق تماس با شماره تلفن ۰۹۰۵۴۲۲۴۵۲۱ سئوالات و یا دیگر موارد مد نظر خود را با کارشناسان مطرح کنند.

وی با بیان اینکه در دهه ۹۰ فاصله بین مردم و مسولان زیاد شده بود، خاطرنشان کرد: در ۲ سال گذشته و در دولت مردمی سیزدهم با اقدامات صورت گرفته اکنون این فاصله ها کمتر شده و برگزاری رویداد هم افزا می تواند به پیوند و نزدیکی هر چه بیشتر مسئولان و مردم کمک شایانی کند.

عزیززاده گرجی، ادامه داد: برای طرح و رفع مسائل و مشکلات باید ظرفیت های مردمی و دولتی کنار یکدیگر قرار بگیرند تا بتوانیم نسبت به رفع معضلات امیدوار باشیم و تجربه ملی رویداد هم‌افزا که در کشور برگزار شده ثابت کرد که علاوه بر ایجاد باورمندی در بین مدیران دستگاه های اجرایی، می توان از ظرفیت های مردمی نیز برای حل مشکلات استفاده کرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار