محمد رضا جـــــــلالی فرماندار ور رییس هیات اجرایی انتخابات شهرستان لنگرود
کد خبر: ۱۱۵۳۸۴۱
تاریخ انتشار: ۲۲ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۱:۱۵ 11 February 2024

به گزارش خبرنگارتابناک گیلان محمد رضا جـــــــلالی فرماندار ور رییس هیات اجرایی انتخابات شهرستان لنگرود در نشست با نامزدهای انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی این شهرستان، نقش آفرینی مردم در تعیین سرنوشت خویش را به عنوان میراث گرانبهای امام راحل ذکر و گفت : آنچه امام راحل به برکت انقلاب شکوهمند اسلامی برای مردم به ارمغان آورد مقوله مردم سالاری و دخالت مردم در تعیین سرنوشت خویش بوده، موضوعی که در کشورهای دیگر علیرغم تظاهر به دموکراسی، کمتر به آن پرداخته شده است.
محمد رضا جلالی با بیان اینکه از جمله نقاط کانونی برای پایداری واستواری نظام جمهوری اسلامی، تعمیق مردم سالاری دینی است افزود : امام راحل مردم را ولی نعمت جامعه خواند ولذا مقبولیت و مشروعیت نظام را درکنار هم در جمهوری اسلامی با عنایات باریتعالی و اراده مردم پایه گذاری نمود .
به گفته وی ،اگر ما مسئولان خدمتگزار مردم هستیم قطعا باید ضمن حفظ پیوستگی خود با اعتقادات وباورهای عمیق امام راحل نقش خود را در پایداری نظام مردم سالار دینی را به اثبات برسانیم.
فرماندار لنگرود اضافه کرد هر قدر فهم و درک ما نسبت به انقلاب، عمیقتر و روشنتر باشد، مطمئنا همتمان برای پاسداری از نظام بیشتر است.
جلالی در بخش دیگری با قدردانی از نامزدهای انتخابات مجلس برای حضور در انتخابات خانه ملت تصریح کرد شما با این اقدام خود ثابت کردید که همت شما، برای افزایش مشارکت مردم در پای صندوقهای رای وانتخاباتی پرشور است و این بسیار ستودنی است. ایشان همچنین اظهار امیدوارکرد: مردم عزیزمان نیز بواسطه حضور طیف های مختلف سیاسی وسلایق متعدد در بین نامزدهای این شهرستان انشاالله، در روز 11اسفند پرشور وگسترده فرد شایسته ی این منصب را انتخاب تا مجلسی قوی شکل گیرد.
محمدرضا جلالی همچنین از نامزدهای مجلس خواست: ضروریست به موضوع شفافیت مالی ،اشراف به قانون و پرهیز از هر گونه بد اخلاقی وناهنجاری در رقابت های انتخاباتی و مناظرات توجه جدی معطوف کنند.
نماینده عالی دولت در لنگرود همچنین از پیش بینی ۱۵۸شعبه اخذ رای در این شهرستان خبر داد.
به گفته وی از این تعداد ۹۱شعبه در بخش مرکزی, ۳۶شعبه در اطاقور و ۳۱شعبه در کومله پیش بینی شده است.
وی همچنین به خدمات دولت سیزدهم هم در این شهرستان اشاره و اظهار کرد در دهه فجر امسال ۶۶۰میلیارد تومان پروژه عمرانی ،صنعتی و خدماتی در این شهرستان افتتاح و به بهره‌برداری رسید.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار