کد خبر: ۱۱۵۵۰۵۳
تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۵:۱۶ 19 February 2024

به گزارش تابناک مازندران ، سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مازندران گفت: شوراهای اسلامی استان برای حضور حماسی مردم پای صندوق آرا به خوبی در حال تبیین اهمیت برگزاری انتخابات هستند.

قاسم عزیززاده گرجی در هفدهمین اجلاسیه شورای اسلامی استان مازندران که در محل شورای اسلامی قائم‌شهر برگزار شد، با بیان اینکه دو انتخابات مهم و سرنوشت ساز مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی را در پیش داریم، اظهار کرد: نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، تنها نظام در دنیا است که میانگین هر ۲ سال یکبار انتخابات برگزار می‌کند که بیانگر مردم سالاری دینی این نظام است.
وی برگزاری انتخابات را فلسفه وجودی نظام برای به مشارکت طلبیدن مردم جهت تعیین سرنوشت کشور است، افزود: امت اسلامی نیز با درک شرایط و نیاز جامعه جهت تصمیم سازی کلان کشور پای صندوق آرا حاضر می‌شوند و منتخب خود را انتخاب می‌کنند.
سرپرست معاونت سیاسی استانداری مازندران با قدردانی از اعضای شورای اسلامی، استان، شهرستان، شهر، بخش و ردستاهای مازندران برای تبیین اهمیت انتخابات، یادآورشد: گزارشهای خوبی از شهرستانهای استان مازندران داریم که شوراها برای ایجاد شور انتخاباتی به خوبی وارد میدان شدند.
عزیززاده گرجی با اشاره به اینکه حدود ۲۵۰ شبکه معاند فارسی زبان ۲۴ ساعته بر علیه نظام جمهوری اسلامی تبلیغات منفی انجام می‌دهند، تصریح کرد: مردم به درستی اهداف دشمنان را می‌دانند و در این انتخابات نیز به درستی و با حضور حماسی در پای صندوق آرا همانند شگفتی سازی راهپیمایی ۲۲ بهمن، دشمنان را نا امید خواهند ساخت‌.
وی با بیان اینکه مردم توقع زیادی ندارند و مسئولین باید برای رفع مشکلات آنها اقدام جهادی انجام بدهند، خاطرنشان کرد: مسئولین با اقدام بهنگام اجازه ندهند تا دشمنان اهداف فاصله اندازی بین مردم و مسئولین را پیاده سازی بکنند.
سرپرست معاونت سیاسی استانداری مازندران با اشاره به اینکه سر منافع مردم نباید اختلاف سلیقه وجود داشته باشد، گفت: تفاهم و همکاری خوبی بین شوراهای اسلامی و دستگاه های اجرایی استان و شهرستانها وجود دارد که تداوم این را خواستاریم و مورد تاکید دولت سیزدم می‌باشد‌.
رئیس شورای اسلامی استان مازندران نیز در این نشست با بیان اینکه شوراهای اسلامی استان، شهرستان، شهر، بخش و روستای مازندران از آمادگی کامل برای همکاری در جهت برگزاری انتخابات را دارند، گفت: برگزاری انتخابات پور سور و حماسی و مشارکت آحاد ملت و حضور در پای صندوق آرا از منویات رهبر معظم انقلاب است که تبیین اهمین انتخابات توسط شوراهای اسلامی استان در حال برگزاری است.
حمید سام دلیری با اشاره به اینکه هدف از همکاری شوراهای اسلامی در انتخابات، را جامع عمل پوشاندن به منویات رهبری و نا امید سازی دشمنان انقلاب و نظام است، اظهار کرد: اعضای شوراهای اسلامی شهر و روستاهای مازندران از ظرفیت قابل قبولی برای به مشارکت طلییدن مردم هستند که به خوبی وارد عمل شدند.
وی ساخت خانه ملت در مازندران از مصوبات ادوار را برای نمایندگان مجلس شورای اسلامی، نمایندگان مجلس خبرگان رهبری، شورای اسلامی استان و نمایندگان شورای عالی خواستار و یادآورشد: راه اندازی ساختمان خانه ملت هم برای منتخبین مردم جهت برگزاری جلسات و داشتن مکان فیزیکی و هم شرایط آسان برای پاسخگویی به مردم نیاز است تا هرچه زودتر راه اندازی بشود.

 

 

 

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار