مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی استان ایلام گفت : جشن نیمه شعبان امسال روز یکشنبه ۶ اسفندماه از ساعت هشت صبح تا ۲۱ در مرکز استان به صورت ویژه برگزار خواهد شد.
کد خبر: ۱۱۵۵۳۶۳
تاریخ انتشار: ۰۲ اسفند ۱۴۰۲ - ۲۱:۵۷ 21 February 2024

 به گزارش تابناک ایلام؛ حجت الاسلام رحیمی در نشست خبری با اصحاب رسانه برگزاری جشن های نیمه شعبان به صورت خیابانی در ایلام بیان داشت : در قالب این برنامه که از مسیر میدان ۲۲ بهمن تا میدان امام خمینی (ره) خواهد بود، ۴۰ غرفه مختلف فرهنگی، هنری، مذهبی، رسانه‌ای، مشاوره، ایستگاه‌های صلواتی و غیره برپا می‌شود.

وی  از برنامه‌ریزی برای پخت و توزیع ۳۰هزار پرس غذای گرم بین مردم در این جشن خبر داد و گفت: ۴۰هزار تعرفه قرعه کشی نیز بین مردم توزیع و هر ۲ ساعت یکبار برنده در مجموع به تعداد ۲۰۰نفر معرفی می‌شود.

مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی استان ایلام ادامه داد : برگزاری جشن‌ها و آیین‌های مردمی نیمه شعبان، نقش مهمی در ماندگاری و تاثیرگذاری این برنامه‌ها و ترویج فرهنگ مهدویت در سطح جامعه خواهد داشت.

وی توزیع اقلام صنایع دستی، نهال رایگان، بادکنک، عفاف و حجاب، توزیع کتب رهبر معظم انقلاب، بازی کودک، طب سنتی، ویزیت رایگان و نقاشی و بازی کودکان را از دیگر برنامه های جشن عید نیمه شعبان در مرکز استان عنوان کرد./ع

 

بیشتر بخوانید:

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار