ستاد انتخابات استان گیلان تاکید کرد:
ستاد انتخابات استان گیلان با صدور پیامی خطاب به فرمانداران، معاونین فرماندار و بخشداران بر راهبرد سلامت انتخابات تاکید کرد.
کد خبر: ۱۱۵۵۵۱۴
تاریخ انتشار: ۰۳ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۱:۱۸ 22 February 2024

جواد شفیعی‌ثابت، مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری با صدور پیامی خطاب به فرمانداران، معاونین فرماندار و بخشداران بر راهبرد سلامت انتخابات تاکید کرد. متن این پیام به شرح زیر است:

احتراما برابر قانون نامزدهای محترم انتخابات فقط در برابر و داخل ستادشان حق نصب بنر بزرگتر از اندازه قانونی را دارند و در سایر مکان‌ها نصب بنر بزرگتر از ۱۰۰ در ۷۰ تخلف است.

برابر قانون ضمن مستندسازی تخلفات که از صبح امروز، سوم اسفندماه به‌وضوح در کل استان قابل رویت است، به‌فوریت به روسای ستاد نامزدهای انتخابات ابلاغ شود که تا یک‌ساعت آینده جمع آوری نمایند. در صورتی‌که عمل نفرمودند، اقدام فوری جهت ابلاغ به کمیته امحا برای برداشتن اقلام تبلیغاتی غیرمجاز انجام گیرد و همچنین نامه همزمان به رئیس دادگستری و رئیس هیات نظارت و رونوشت به ستاد انتخابات جهت اقدام قانونی ارسال شود؛ فورا از هم اکنون اقدام و گزارش روزانه پیرامون تخلف تبلیغات ارسال گردد.

به گزارش تابناک گیلان، بر اساس اعلام ستاد انتخابات کشور فعالیت قانونی تبلیغاتی کاندیداهای انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی از بامداد امروز، سوم اسفندماه به صورت رسمی آغاز شده و تا ساعت ۸ صبح ۱۰ اسفند ۱۴۰۲ ادامه خواهد داشت.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار