بمناسبت میلاد با سعادت حضرت مهدی موعود(عج)
کد خبر: ۱۱۵۵۸۶۸
تاریخ انتشار: ۰۷ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۱:۴۸ 26 February 2024
عیدانه های شهردار اوشان فشم میگون به شهروندان
 
سکاندار مدیریت شهری در مراسم بازدید از بازارچه صنایع دستی و فرآورده های کشاورزی در میان هنرمندان و شهروندان گفت: یکی از اهداف ما ایجاد درآمد برای زنان خانه‌دار و هنرمندان بود که به لطف خدا به این مهم دست یافتیم و این مکان هم اکنون می تواند یکی از محل های گردشگری شهر باشد. 
 
وی با بیان اینکه در میلاد با سعادت حضرت مهدی عجل الله تعالی خبر های خوبی برای شهروندان داریم عنوان کرد: اضافه شدن۳ دستگاه ون مسافر بری به ناوگان حمل و نقل، تجهیز ۴۰۰میلیارد ریالی خدمات شهری یادگاری دوره ششم شورای اسلامی شهر و این شهرداری می باشد. 
 
 
شهردار اوشان فشم میگون در خصوص طرح هادی شهر نیز تشریح نمود : تا پیش از این طرح هادی شهر تنها یک عکس بود و با مشکل مواجه بود که پس از شناسایی مشکل اقدامات لازم توسط کارشناسان با استفاده از یو تی ام و... انجام شد.
 
عیدانه های شهردار اوشان فشم میگون به شهروندان
 
این مقام مسئول با بیان اینکه یکی دیگر از عیدی های ما به شهروندان کاهش یافتن حریم ۱۵۰ متری رودخانه ها به ۲۰ متر است اظهار داشت: با حمایت کارگروه حریم و شورای اسلامی شهر اوشان فشم میگون انجام شد. 
 
سید محمد رضا شهبازی در پایان در خصوص برپایی بازارچه صنایع دستی و فرآورده های کشاورزی شهرداری بیان کرد: آماده حمایت از هنرمندان هستیم.
 
رئیس شورای اسلامی شهر اوشان فشم میگون: 
 
در دوره ششم ، شهرداری و شورای اسلامی شهر نگاه ویژه ای به مسائل فرهنگی دارند. 
 
فرزاد آقامحسنی که برای بازدید از بازارچه صنایع دستی و فرآورده های کشاورزی شهرداری در میان شهروندان حضور یافته بود در سخنانی بیان کرد: با تلاش های مدیریت شهری و روابط عمومی و فرهنگسرا ها توانستیم در حوزه های فرهنگی اجتماعی و ورزشی نمره قبولی بگیریم.
 
رئیس شورای اسلامی شهر اوشان فشم میگون هدف از راه اندازی بازارچه شهرداری را حمایت از هنرمندان دانست و افزود: در این حوزه تلاش کردیم عرضه محصولات توسط خود هنرمندان صورت بگیرد و دغدغه‌ ای بابت فروش محصولات خود نداشته باشند و این بازارچه متعلق به کلیه شهروندان است و هنرمندانی از سراسر رودبارقصران در آن مشغول به فعالیت هستند.
 
عیدانه های شهردار اوشان فشم میگون به شهروندان
 
 
انتهای رپرتاژ آگهی/
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار