معاون فناوری اطلاعات و برنامه‌ریزی دادگستری استان کردستان درصد ابلاغات الکترونیک در شهرستان قروه، ۹۶/۴ درصد ذکر کرد
کد خبر: ۱۱۵۷۰۶۹
تاریخ انتشار: ۱۳ اسفند ۱۴۰۲ - ۲۳:۰۱ 03 March 2024

به گزارش تابناک کردستان، علی رشیدی ظهر امروز در مراسم افتتاح سومین دفتر خدمات الکترونیک قضایی در شهرستان قروه اظهار داشت: کاهش مراجعه به دستگاه قضائی، تسریع در رسیدگی به پرونده و صرفه‌جویی در وقت و هزینه، افزایش کارآمدی نظام قضائی کشور با افزایش نسبی سرعت، دقت و کیفیت و استفاده شهروندان از فرصت‌های برابر با رفع موانع اداری از اهداف توسعه دفاتر خدمات الکترونیک قضائی است.

وی افزود: اطلاع از آخرین وضعیتی پرونده‌ها یکی از علل اصلی تراکم و شلوغی محاکم است و استفاده بخش خصوصی در فرآیند دادرسی و رسیدگی‌ها سبب افزایش رضایت‌مندی مردم می‌شود.

معاون فناوری اطلاعات و برنامه‌ریزی دادگستری استان کردستان درصد ابلاغات الکترونیک در شهرستان قروه، ۹۶/۴ درصد ذکر کرد و گفت: دفتر خدمات الکترونیک قضایی در پیشرفت و سرعت رسیدگی به امور قضایی مردم، مؤثر بوده و مانع از صرف وقت و انرژی زیاد در امور دادرسی می‌شود.

وی عنوان کرد: سامانه خدمات الکترونیک کمک خواهد کرد تا روند رسیدگی به پرونده‌های قضایی تسریع و اطاله دادرسی کاهش یابد.

رشیدی بیان کرد: درگاه خدمات الکترونیک قضایی به نشانی اینترنتی www.adliran.ir در دسترس مردم قرار دارد و شهروندان می‌توانند از این طریق شکواییه‌های خود را ثبت و یا با استفاده از کد رهگیری سوابق پرونده قضایی خود را پیگیری کنند.

معاون دادگستری استان کردستان یادآور شد: با افتتاح این دفتر جدید در قروه، سی و هفتمین دفتر خدمات الکترونیک قضایی در استان کردستان دائر و در خدمت شهروندان است.

برچسب ها: کردستان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار