سومین جشنواره رسانه و منابع طبیعی در استان کردستان با معرفی نفرات برتر به کار خود پایان داد.
کد خبر: ۱۱۵۷۴۲۸
تاریخ انتشار: ۱۵ اسفند ۱۴۰۲ - ۲۲:۴۹ 05 March 2024

به گزارش تابناک کردستان و به نقل از ایسنا، سومین جشنواره منابع طبیعی و رسانه استان کردستان شامگاه سه‌شنبه (۱۵ اسفند) با حضور مسئولان و اهالی رسانه و خبرنگاران استان کردستان برگزار شد که در این آئین «فرانک کیانپور» از خبرگزاری ایسنا حائز رتبه دوم بخش گزارش شد.

به گزارش ایسنا در بخش گزارش مکتوب؛ رتبه اول را «کلثوم مؤمنی» از خبرگزاری ایرنا از آن خود کرد، رتبه دوم به صورت مشترک به «فرانک کیانپور» از خبرگزاری ایسنا و «سروش حبیبی‌راد» از خبرگزاری کردپرس رسید و «ویدا باغبانی» از خبرگزاری ایمنا نیز به صورت مشترک با اثری از خبرگزاری مهر حائز رتبه سوم شدند.

در بخش یادداشت، رتبه اول به «ویدا باغبانی» از خبرگزاری ایمنا رسید، این بخش رتبه دوم نداشت و رتبه سوم مشترک نیز به «دریا ویسی» از پایگاه خبری عدالت و «هیوا محمدپور» از سایت خبری بارانی‌نیوز تعلق گرفت.

در بخش عکس رتبه اول به صورت مشترک به «الهام امی» از خبرگزاری ایمنا، «بختیار صمدی» از خبرگزاری فارس و «مصلح پیرخضرانیان» از خبرگزاری ایرنا تعلق گرفت، رتبه دوم نیز به «فردین صیدی» اختصاص یافت و در این بخش کسی حائز رتبه سوم نشد.

در بخش مصاحبه، کسی حائز رتبه اول نشد، رتبه دوم به «هیوا محمدپور» از سایت خبری بارانی‌نیوز اختصاص یافت و «نشمین نوشادی» از خبرگزاری خبرآنلاین نیز رتبه سوم را از آن خود کرد.

بخش خبر، رتبه اول نداشت، رتبه دوم به «کلثوم مؤمنی» از خبرگزاری ایرنا رسید و رتبه سوم را نیز «زهره نادری مقدم» از نشریه خبر کردستان به خود اختصاص داد.

در بخش گزارش خبری سیما «سروه احمدی»، «دلنیا محمدی» و «فرزاد مرادی» از صداوسیما به ترتیب حائز رتبه‌های اول تا سوم شدند.

در بخش گزارش موضوعی سیما «میترا محمدی» و «بهنام محمدی» از صداوسیما به ترتیب رتبه اول و دوم را از آن خود کردند.

برچسب ها: کردستان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار