جانشین فرمانده سپاه امیرالمومنین (ع) ایلام؛
جانشین فرمانده سپاه امیرالمومنین (ع) ایلام گفت : نقش فرانسه در روستای «ماروِره» و درّه «شَنَه‌چیر» در ۱۹ اسفندماه ۶۳ فراموش نخواهد شد.
کد خبر: ۱۱۵۸۱۱۰
تاریخ انتشار: ۲۰ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۶:۰۱ 10 March 2024

 به گزارش تابناک ایلام؛ سردار کریمیان  در نشست نخستین پرونده جنایت جنگی دولت فرانسه و قتل‌عام عمومی ایرانی‌ها در ۱۹ اسفندماه ۶۳ اظهار داشت: ملت ما نقش شتاب‌دهنده فرانسه در ناآرامی‌های سال قبل و فتنه انگیزی مشهود در ناآرامی‌های سال‌های ۷۸، ۸۸، ۹۶، ۹۸ و ۴۰۱ و همچنین اقدام همزمان رژیم بعثی صدام با تجهیزات و هواپیما‌های جنگی دولت فرانسه در قتل عام عمومی مردم بیگناه ما در ۸ استان و مشارکت در قتل‌عام کودکان روستای «ماروِره» و درّه «شَنَه‌چیر» در ۱۹ اسفندماه ۶۳ را فراموش نخواهند کرد.

سردار کریمیان مطرح کرد : پروژه ناامن‌سازی ایران اسلامی با خدعه کاهش مشارکت ایران در انتخابات ۱۱ اسفندماه ۱٤٠٢ توسط دولت فرانسه بر کسی پوشیده نیست.

وی مطرح کرد : دامنه مطالبه گری از جنایات فرانسه در حق مردم ایران باید به کل کشور تسری یابد و محدود به استان های محل وقوع جنایت ۱۹ اسفندماه نشود و دبیرخانه دائمی جنایات فرانسه نیز این موضوع را به طور جدی و مستمر پیگیری کند.

جانشین فرمانده سپاه امیرالمومنین (ع) ایلام خاطرنشان کرد : در کنار جنایات سخت و نرم فرانسه نباید از جنایات منافقین نیز غافل شد و باید تشکل ها و هادیان سیاسی و دانشجویی و حقوقدانان نیز ورود کنند تا عوام و خواص با فجایع فرانسه و منافقان در حق مردم ایران آشنا شوند.

وی گفت : غرب و اروپا از سالیان گذشته تاکنون برای اینکه خود در معرض آفند دیگر کشورها قرار نگیرند علیه کشورهای اسلامی به ویژه ایران اسلامی اقدام های آفندی انجام داده‌اند.

وی تاکید کرد: نباید دشمن آسوده خاطر باشد که توان انجام هر نوع توطئه ای علیه ما را دارد بلکه باید ما نیز متقابلاً برای آنها چالش و مطالبه گری جهانی ایجاد کنیم و آنها را مجبور به پاسخگویی در مقابل افکار عمومی جهان کنیم.

سردار کریمیان خاطرنشان کرد :هر چند امکان دارد در دادگاه های بین المللی نتیجه مطلوب نگیریم اما همین نفس کار آنها را به چالش می کشاند و قدرت تهاجمی و آفندی را از دشمن می گیرد./ع

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار