فرماندهی انتظامی استان سمنان ضمن هشدار به هنجارشکنان و برهم زنندگان آرامش مردم تاکید کرد: متخلفان چهارشنبه آخر سال تا پایان تعطیلات سال نو در بازداشت می‌مانند.
کد خبر: ۱۱۵۸۱۶۳
تاریخ انتشار: ۲۰ اسفند ۱۴۰۲ - ۲۱:۵۴ 10 March 2024

سردار جلیل موقوفه‌یی ۲۰ اسفندماه در گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد: هماهنگی‌های لازم با مسوولان قضایی استان برای برخورد با متخلفان چهارشنبه آخر سال انجام شده و با کسانی که امنیت و آرامش مردم را به مخاطره بیندازند برابر قانون برخورد می‌شود.

این مقام ارشد انتظامی ضمن هشدار به برهم زنندگان آرامش مردم در آستانه آخرین چهارشنبه آخرسال از خانواده‌ها و والدین هم‌استانی خواست: در روز‌های پیش رو بیشتر مراقب فرزندان خود باشند.

وی با بیان اینکه برقراری نظم و تامین امنیت و آرامش مردم وظیفه نیروی انتظامی است تصریح کرد: امنیت مردم خط قرمز پلیس است و هیچ ملاحظه و مماشاتی با متخلفان نخواهیم داشت.

سردار موقوفه‌یی با اشاره به حوادث متعدد چهارشنبه آخر سال از خانواده‌ها خواست: با آموزش و گوشزد به‌هنگام به فرزندان خود، آن‌ها را از مخاطرات احتمالی این روز دور کنند.

وی با بیان اینکه انتظار می‌رود که والدین بچه‌های خود را مدیریت کنند ادامه داد: توصیه ما به جوانان و نوجوانان این است که هیجانات خود را کنترل کرده و از دست زدن به رفتار‌های مخاطره‌آمیز پرهیز کنند.

فرماندهی انتظامی استان سمنان در پاسخ به پرسش ایسنا در خصوص اقدامات پیشگیرانه فراجا استان سمنان افزود: پلیس استان سمنان از اول اسفندماه اقدامات پیشگیرانه‌ای در این ارتباط در شهرستان‌های مختلف استان داشته و مقادیری نیز موادمحترقه از متخلفان کشف و ضبط شده است.

وی از شناسایی متخلفان سابقه‌دار در این ارتباط خبر داد و گفت: پلیس با افرادی که برای منافع مالی خود دست به ساخت و فروش مواد محترقه و خطرزا می‌کنند به شدت برخورد می‌کند و با هماهنگی صورت گرفته با مسوولان قضایی افراد متخلف دستگیرشده تا پایان تعطیلات در بازداشت پلیس خواهند ماند تا سلامت شهروندان به خطر نیفتد.

برچسب ها: سمنان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار