مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه ایلام ؛
مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه ایلام از آمادگی ۶۰ جایگاه عرضه عرضه بنزین، نفتگاز و سی.ان.جی در این استان برای خدمات رسانی به مسافران نوروزی خبر داد.
کد خبر: ۱۱۵۸۲۵۰
تاریخ انتشار: ۲۱ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۲:۲۰ 11 March 2024

به گزارش تابناک ایلام ؛ پرویز ایدون  با بیان اینکه هیچ گونه مشکلی در راستای تامین و ذخیره سوخت در این استان برای ارائه خدمات بهتر به مسافران و گردگشران نوروزی وجود ندارد.

وی تصریح کرد: عملیات نظارت بر عرضه مطلوب فرآورده‌های نفتی در جایگاه‌های عرضه سوخت مایع و cng این منطقه از اوایل اسفندماه به منظور ارائه خدمات‌رسانی مطلوب و به هم استانی‌های عزیز ایلامی و مسافران و گردشگران در ایام تعطیلات نوروزی آغاز شده و تا پایان تعطیلات نوروزی ادامه دارد.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه ایلام با تاکید بر اینکه تا تمامی جایگاه‌های عرضه سوخت در سطح استان به‌صورت مستمر مورد پایش و بازرسی قرار می‌گیرند، گفت: در این راستا تیم‌های بازرسی "گشت نوروزی" به منظور اجرای مطلوب و بهینه عملیات سوخت‌رسانی، ارتقاء سطح خدمات، کنترل کیفی و کمی جایگاه‌های عرضه سوخت و جلب رضایت هم‌استانی‌ها و گردشگران نوروزی تشکیل شده است.

ایدون گفت: آمادگی تمامی جایگاه‌های عرضه سوخت، نظافت عمومی و سرویس‌های بهداشتی، تکریم ارباب رجوع، رعایت نکات ایمنی در جایگاه‌ها، آمادگی شرکت‌های پشتیبان فنی و سامانه هوشمند سوخت جهت ارائه خدمات در این ایام مورد پایش مستمر قرار می‌گیرد.

وی با بیان اینکه موقعیت مکانی و اطلاعات جایگاه‌های عرضه سوخت استان در نرم‌افزار پمپ بنزین یاب با عنوان "سامانه باک" به آدرس baak.niopdc.ir به روزرسانی شده است، یادآور شد: تلاش همه مجموعه شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه ایلام ارائه خدمات مطلوب به هم‌استانی‌ها و گردشگران نوروزی است.

استان ایلام با توجه به جاذبه‌های تاریخی، گردشگری و طبیعی یکی از استان‌های هدف گردشگران و مسافران نوروزی در تعطیلات نوروزی است./م

بیشتر بخوانید :

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار