طرح دانش‌بنیان «سیستم اتوماسیون و هوشمندسازی مرغداری» به عنوان برنده قسمت بیست‌ویکم مسابقه تلویزیونی شکوفا توسط ۲۱۰ سرمایه‌گذار در کمتر از یک هفته موفق به جذب سرمایه درخواستی به مبلغ ۶ میلیارد تومان به روش تأمین مالی جمعی شد.
کد خبر: ۱۱۵۹۸۴۳
تاریخ انتشار: ۰۲ فروردين ۱۴۰۳ - ۲۲:۱۵ 21 March 2024

به گزارش تابناک کردستان، بیست‌ویکمین قسمت از مسابقه بزرگ تلویزیونی شکوفا با رقابت سه شرکت دانش‌بنیان با طرح‌های «سیستم اتوماسیون و هوشمندسازی مرغداری»، «تولید و طراحی نقشه» و «تولید ضدعفونی‌کننده‌های غیرشیمیایی» از شبکه یک سیما پخش شد.

شرکت دانش‌بنیان ارائه‌کننده طرح «سیستم اتوماسیون و هوشمندسازی واحد‌های مرغداری» با رأی داوران، از میان سه تیم شرکت‌کننده به عنوان تیم برگزیده انتخاب شد و این طرح جهت سرمایه‌گذاری عموم مردم روی سکوی تأمین مالی جمعی هم‌آفرین (hamafarin.ir) قرار گرفت.

میزان سرمایه درخواستی این شرکت دانش‌بنیان از استان کردستان برای اجرای این طرح ۶ میلیارد تومان، مدت زمان سرمایه‌گذاری و اجرای پروژه ۱۲ ماه و میزان سود پیش‌بینی‌شده ۳۶ درصد بود.

به نقل از صندوق نوآوری و شکوفایی، این طرح توسط ۲۱۰ سرمایه‌گذار در کمتر از یک هفته موفق به جذب سرمایه درخواستی به مبلغ ۶ میلیارد تومان به روش تأمین مالی جمعی شد.

برچسب ها: کردستان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار