معاون سیاسی امنیتی استاندار ایلام گفت: ۱۹ هزار و ۵۰۰ نفر از اماکن تفریحی،تاریخی و گردشگری این شهرستان از ۲۳ اسفند ۱۴۰۲ تا سوم فروردین سال ۱۴۰۳ بازدید کرده اند.
کد خبر: ۱۱۶۰۰۵۳
تاریخ انتشار: ۰۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۸:۰۵ 24 March 2024

به گزارش تابناک ایلام؛  محمد سبحان حسنی روز شنبه در بازدید از غرفه های میراث فرهنگی دهلران، با اشاره به تمهیدات ستاد خدمات سفر در این شهرستان، اظهار کرد: در این مدت همچنین ۹ هزار و۵۰۰ نفر اسکان داشته ایم.‍

معاون سیاسی و امنیتی استاندار ایلام از نوروزگاه و نمایشگاه و غرفه های صنایع دستی و تولیدات عشایری در پارک اناران دهلران بازدید کرد.

وی از زحمات فرماندار ویژه دهلران، مسئولان میراث فرهنگی، امور عشایری، هلال احمر، راهداری و شهرداری به خاطر برنامه ریزی مناسب و استقبال مطلوب از مهمانان نوروزی قدردانی کرد.

فرماندار ویژه دهلران نیز در این بازدید گفت: بیشترین بازدید از جادبه هایی چون قلعه شاخ، امامزاده سیدناصرالدین(ع)، ابراهیم قتال و مجتمع گردشگری آن، آبگرم، سد دویرج،منطقه تفریحی میانه وار و شهر میمه بوده است.

لطیف صادقی از برپایی ۲۵ غرفه صنایع دستی و سوغات شهرستان در ورودی شهر دهلران خبر داد و افزود: این غرفه ها در رشته های گلیم حصیر، محصولات دستی مثل جاجیم،طراحی روی سنگ، منبت و معرق، گیوه بافی وعروسک سازی هستند که در کنار آنها سوغات شهرستان نیز ارائه می شود.

رئیس میراث فرهنگی و صنایع دستی و گردشگری دهلران گفت:چهار واحد بوم گردی، سه هتل و یک مهمانپذیر نیز مهیای استقبال مهمانان نوروزی هستند.

حجت اله عینی افزود:به منظور ایجاد نشاط اجتماعی و شور ونشاط در بین گردشگران و مهمانان نوروزی جشن آیینی نوروزگاه در مجتمع آبگرم دهلران برگزار شد که مورد استقبال گردشگران و مسافران نوروزی و شهروندان دهلران قرار گرفت.

وی اظهار کرد: این برنامه شاد با مشارکت سرمایه گذار مجتمع و نظارت اداره میراث فرهنگی و گردشگری شهرستان دهلران برگزار شد.

بیشتر بخوانید :

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار