درخت کشی و قطع درختان جنگلی در قلب هیرکان در شهرستان نور از روزهای پایانی سال گذشته و به بهانه ایجاد پارکینگ برای یک پروژه گردشگری شروع شده است.
کد خبر: ۱۱۶۰۱۰۵
تاریخ انتشار: ۰۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۱:۵۹ 24 March 2024

به گزارش تابناک مازندران ، خلاصه اخبار مهم مازندران در روزی که گذشت به این شرح است: 

 

مدیر کل اوقاف مازندران اظهار کرد که ۸۰۰ سوئیت با تجهیزات کامل و بیش از هزار و ۴۰۰ زائرسرا در محوطه امامزاده‌های استان برای اسکان مسافران و گردشگران اماده است.

 

رئیس پلیس فتا استان مازندران از شناسایی دستگیری اولین متهم سایبری 1403 کشور با ترفند "ارسال پیامک با عنوان سامانه ابلاغ قوه قضائیه و همچنین لینک های آلوده در قالب ارسال از سوی پستچی" اقدام به برداشت غیرمجاز از حساب 970 نفر از هموطنان به مبلغ 10.000.000.000 ریال کرده بود خبر داد. 


رئیس پلیس امنیت اقتصادی فراجا در ساری گفت: قرارگاه امین در کنار مقابله با مفسدان اقتصادی در نوروز و ماه رمضان، فعالیت زمین خواران در همه استان‌ها را رصد و برخورد جدی می‌کند.

هواشناسی مازندران با صدور هشدار سطح زرد درباره احتمال جاری شدن روان‌آب و وقوع سیلاب‌های محلی از  دوشنبه ۶ فروردین هشدار داد.

مدیرکل امور اجتماعی استانداری مازندران گفت: با توجه به شرایط جوی هوا در طرح دریا استفاده از شناگاه‌ها ممنوع است.

ذاکر اهل بیت (ع) و خالق نغمه ماندگار «بهر فتح کربلا با کاروان، می‌رود این لشکر از مازندران» دعوت حق را لبیک گفت.

بازارچه‌های صنایع‌دستی نوروزی، بمنظور افزایش درآمد هنرمندان صنایع دستی در شرق و غرب مازندران برپا شد.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران گفت: بیش از هزار و ۴۰۰ زائرسرا در استان آماده برای اسکان مسافران و گردشگران نوروزی است.

فرمانده یگان حفاظت منابع طبیعی ساری از حمله انتقام‌جویانه قاچاقچیان چوب به مقر ایست بازرسی محمولات جنگلی بلیران در شهرستان آمل خبر داد.

سرپرست معاونت سیاسی و امنیتی استانداری مازندران گفت: رستوران‌ها در خارج و محدوده شهرهای استان باید غذاهای بیرون‌بر ارائه کنند.
   
مدیرکل کمیته امداد امام خمینی مازندران گفت: کمک‌های مردمی واهدایی شهروندان وخیران مازندرانی درسال گذشته ازمرز هزار میلیارد تومان فراتر رفته است.

طرح تشدید نظارت بهداشتی دامپزشکی ویژه ایام نوروزی و ماه رمضان با ۸۴ اکیپ ثابت و سیار  به صورت روزانه اجرا می‌شود/ عرضه ۵ لاشه گوسفندی به دلیل کشتار غیرمجاز جلوگیری شد

۹۳۳ هزار و ۵۸۴ نفر مسافر و گردشگر از موزه‌ها و جاذبه‌های تاریخی، فرهنگی و توریستی مازندران بازدید کردند.

پلیس اطلاعات و امنیت چالوس متخلفی که اقدام به شکار چهار قلاده روباه در روستای دلیر این شهرستان کرده بود، امروز دستگیر کرد.


 

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار