مدیرکل امور اقتصادی و دارایی ایلام گفت: یک هزار و ٩۵٠ میلیارد تومان تسهیلات از محل تبصره ۱۸ در دولت سیزدهم به متقاضیان پرداخت شده است.
کد خبر: ۱۱۶۱۴۹۸
تاریخ انتشار: ۱۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۲۰:۰۰ 06 April 2024

به گزارش تابناک ایلام؛ سعید رشنوادی در دیدار با مدیرکل دیوان محاسبات استان ایلام اظهار کرد: این تسهیلات طی سال های ۱۴۰۱ و ۱۴۰۲ به صاحبان طرح‌های اقتصادی و کارآفرین استان و متناسب با موضوع طرح تولیدی و اقتصادی پرداخت شده است و این روند ادامه دارد.

وی افزود: جذب سرمایه گذار خارجی برای اولین بار در استان، حذف بروکراسی اداری جهت تسهیل در صدور مجوزها و کمترین تأخیر در صدور مجوزهای سرمایه گذاران از دیگر خدمات دولت سیزدهم در استان ایلام بوده است.

رشنوادی یادآور شد: حذف قوانین و مقررات غیرضروری به عنوان گامی مهم در جهت بهبود فضای کسب و کار محسوب می شود.

وی نقش ذیحسابان دستگاه های اجرایی در ایجاد نظم، انضباط و شفافیت مالی ادارات و همکاری نزدیک آنها با دیوان محاسبات را ارزشمند تلقی کرد.

مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان ایلام با اشاره به فعالیت ۶۵ ذیحساب در استان، بیان کرد: دیوان محاسبات نه به عنوان یک ناظر صرف، بلکه به عنوان همیار و همراه دستگاه‌های اجرایی در پیشگیری از بروز تخلفات مالی عمل می‌کند.

وی به ارتباط نزدیک بین حوزه کاری ذیحسابان و دیوان محاسبات اشاره و اضافه کرد: دیوان محاسبات با ارائه مشاوره و راهنمایی به دستگاه‌های اجرایی، در ارتقای نظم و انضباط مالی و شفافیت اطلاعات مالی آنها نقش مؤثری ایفا می‌کند./م

بیشتر بخوانید:

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار