رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان بهشهر گفت: در سال ۱۴۰۲ تعداد ۱۰۱۱ نفر به صورت حضوری و صورت غیرحضوری در کارگاه‌های تخصصی آموزش خانواده شرکت و از خدمات مهارتی این دوره بهره‌مند شدند.
کد خبر: ۱۱۶۲۴۴۱
تاریخ انتشار: ۲۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۲۱:۵۹ 13 April 2024

به گزارش تابناک مازندران، موسی جباری گفت؛ به لطف خداوند سبحان در سال ۱۴۰۲ تعداد ۱۰۱۱ نفر به صورت حضوری و صورت غیرحضوری در کارگاه‌های تخصصی آموزش خانواده شرکت و از خدمات مهارتی این دوره بهره‌مند شدند.

شرکت بیش از هزار نفر در کارگاه‌های تخصصی آموزش خانواده در بهشهر

 

وی در ادامه افزود: تلاش در جهت توانمندسازی فکری و شکوفایی استعدادها و تقویت رشد ایمانی و اعتقادی عزیزان تحت حمایت به ویژه جوانان و نوجوانان از اهم فعالیت‌های این حوزه می‌باشد.

رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان بهشهر بیان داشت: در این راستا تدابیری از جمله؛ برگزاری کلاس‌های آموزشی در زمینه پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی، مهارت‌های زندگی و... با حضور مددجویان عزیز در رده‌های سنی مختلف (کودکان، زنان سرپرست خانوار، دختران، بازماندگان از تحصیل و ازدواج، دانشجویان، دانش‌آموزان، مستعدین اشتغال و خودکفایی، همسران جوان، سالمندان و...) صورت گرفته شد.

جباری در پایان تصریح کرد: با توجه به اهمیت برگزاری این دوره‌ها با محوریت مهارت آموزی کیفی، تلاش‌های لازم جهت استفاده از مربیان مجرب و فضای مناسب مهارت آموزان عزیز جهت ارتقاء انگیزه و دقت هرچه بیشتر صورت گرفت و ان‌شاءالله در مراحل بعدی با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته شاهد فعالیت‌های آموزشی-فرهنگی گسترده‌تری با حضور حداکثری مددجویان باشیم.

لازم بذکر است: ۳۶۱۵ خانوار در بهشهر تحت حمایت کمیته امداد بوده و از خدمات این نهاد بهره‌مند می‌شوند.

خبر: الهام زارعی

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار