معاون فرهنگی و اجتماعی انتظامی استان ایلام:
معاون فرهنگی و اجتماعی انتظامی استان ایلام، نگهداری سلاح در محیط خانواده را آسیب‌زا دانست و گفت: دارندگان سلاح‌های غیرمجاز علاوه بر اینکه مرتکب جرم می‌شوند، عامل بروز برخی از آسیب‌های اجتماعی نیز هستند.
کد خبر: ۱۱۶۲۶۷۴
تاریخ انتشار: ۲۷ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۹:۴۵ 15 April 2024

به گزارش تابناک ایلام؛ سرهنگ سعید عالی پور در جلسه هم اندیشی با معتمدان و ریش‌سفیدان بخش دشت عباس شهرستان دهلران اظهار کرد: متأسفانه استفاده از اسلحه در منزل آسیب‌زاست و هر از چندگاهی شاهد استفاده آن توسط فرزندان خردسال خانواده‌ها و بروز حوادث ناگوار در جامعه هستیم.

وی با بیان اینکه وقوع جرائمی از قبیل نزاع و درگیری و قتل و مجروحیت در اثر در دسترسی به سلاح گرم در منزل اتفاق می‌افتد، بیان کرد: فرهنگ غلط علاقمندی به سلاح و داشتن سلاح در منزل امروز به یک معضل تبدیل شده و می‌طلبد سازمان‌های متولی چاره اندیشی کنند.

این مقام انتظامی در ادامه با بیان اینکه یکی از رسوم غلط اجرای تیراندازی در مراسم‌ عروسی است گفت: اقدامات فرهنگی و ارتقای سواد اجتماعی جامعه راهکاری موثر برای برچیده شدن این رسم غلط و آسیب‌زاست.

معاون فرهنگی و اجتماعی انتظامی استان ایلام خاطرنشان کرد: پلیس به عنوان متولی نظم و امنیت در جامعه از همکاری و تعامل متولیان فرهنگی و جامعه هنری استان برای پیشگیری از حوادث ناشی از استفاده و نگهداری سلاح در منزل استقبال می‌کند./ح

 

بیشتر بخوانید

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار