مدیرکل کمیته امداد خراسان شمالی گفت: به منظور توانمند سازی مددجویان این نهاد در نیمه نخست امسال یک میلیارد و ۳۴۰ میلیون ریال هزینه شد.
کد خبر: ۱۱۶۵۰۶
تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۳۹۴ - ۱۴:۰۴ 22 October 2015

عباس اهرابی اصیل در گفتگو با خبرنگار مهر افزود:  با این میزان اعتبار یک هزار و ۶۶۴ مددجوی كمیته امداد این استان آموزش های فنی و حرفه ای را فرا گرفتند.

وی تصریح کرد: بیشتر تسهیلات اشتغالزایی در راستای اجرای طرح های دامپروری، كشاورزی، صنایع، مشاغل خانگی، خدماتی و ... به مددجویان ارائه می شود.

اهرابی افزود: فرایند توانمندسازی و اشتغالزایی مددجویان كمیته امداد پس از پرداخت تسهیلات و راه اندازی اشتغال به منظور تثبیت و پایداری شغل، از سوی کارشناسان و مددکاران كمیته امداد خراسان شمالی نظارت و دنبال می شود.

مدیركل كمیته امداد خراسان شمالی گفت: فراگیری آموزش های فنی و برخورداری بیشتر افراد از مهارت می تواند موفقیت آنان در اجرای طرح های اشتغالزایی و خودكفایی را بیشتر كند.

اهرابی افزود: آموزش به عنوان عامل اصلی موفقیت در زمینه های اقتصادی، فرهنگی، اجتماعی و ... مطرح است و كمیته امداد در راستای تحقق این امر و ایجاد اشتغال پایدار علاوه بر آموزش های مورد نیاز، اقدام به پرداخت تسهیلات اشتغالزایی  به مددجویان تحت حمایت خود می كند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار