فرماندار ویژه دهلران؛
فرماندار ویژه دهلران گفت : اجرای پروژه آبرسانی( حفر، تجهیز چاه و ایجاد شبکه) آب شرب و بهداشتی در دورافتاده‌ترین روستای بخش دشت عباس ( روستای صمانه ) تکمیل و به بهره برداری رسید.
کد خبر: ۱۱۶۶۶۹۰
تاریخ انتشار: ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۰ 13 May 2024

 به گزارش تابناک ایلام؛ لطیف صادقی بیان داشت : دسترسی مردم این منطقه به آب شرب سالم و بهداشتی، سال‌های متمادی به دلیل نداشتن چاه، دچار بحران و تنش شده بود که در نهایت با حفاری و تجهیز چاه مربوطه، مشکل آب شرب این منطقه بعد از گذشت ۲۵ سال رفع شد.

وی افزود : با حفر این چاه، آب شرب جمعیتی بیش از ۴۵ خانوار با جمعیتی بالغ بر۲۰۰ نفر تأمین شده است

باقی جانشین آبفای استان ایلام  اظهار کرد: برای اجرای آبرسانی این طرح، ۷۰۰ متر شبکه برق و خط انتقال فلزی ۱۱ متر با همکاری سپاه و آبفای استان اجرا شده است.

وی  با اشاره به اینکه آبرسانی به سایر روستاهای شهرستان دهلران دچار مشکل تنش آبی در دست اقدام است، یادآور شد: طرح جهاد آبرسانی در راستای اهداف دولت سیزدهم به منظور توجه به روستاهای کشور بوده و این طرح تا کنون در استان حدود ۷۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

امام جمعه دهلران نیز با بیان اینکه طرح آبرسانی به روستای صمانه توسط سپاه و آبفای استان، یکی از مطالبات مهم مردم منطقه بوده است، گفت: تلاش و پیگیری همه مسئولان و اجرا کنندگان این طرح قابل قدردانی است.

فرمانده سپاه دهلران نیز مطرح  کرد: اجرای این طرح در مدت زمان کم، نمونه کار جهادی است که موجب تسریع در خدمت رسانی به مردم شده است

سرهنگ "علی مرغزاری گفت :  تلاش می‌کنیم که در قالب طرح های مشارکتی گره‌ای از مشکلات مردم باز شود./ع

 

بیشتر بخوانید :

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار