معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت اداره کل صنعت، معدن و تجارت کردستان گفت: ثبت موجودی طلا در سامانه جامع تجارت می‌تواند به افزایش شفافیت در معاملات طلا و کاهش قاچاق آن کمک کند.
کد خبر: ۱۱۶۶۹۷۵
تاریخ انتشار: ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۲۲:۰۹ 14 May 2024

به گزارش تابناک کردستان، طه سمیعی، امروز سه شنبه (۲۵ اردیبهشت) در جلسه تنظیم بازار استان با هدف کنترل قیمت‌ها و حمایت از مصرف کنندگان، اظهار کرد: این جلسه در راستای کنترل قیمت‌ها و حمایت از مصرف‌کنندگان، جلسه‌ای با حضور مسئولین استانی و نمایندگان بخش‌های مختلف در کردستان برگزار شد.

معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت اداره کل صنعت، معدن و تجارت کردستان گفت: تمام واحد‌های تولیدی و معدنی که در خصوص تولید، واردات و صادرات طلا فعالیت دارند باید برنامه تولید خود را در سامانه جامع تجارت ثبت کنند.

وی افزود: ثبت موجودی طلا در سامانه جامع تجارت می‌تواند به افزایش شفافیت در معاملات طلا و کاهش قاچاق آن کمک کند.

گفتنی است، در این جلسه که به منظور بررسی وضعیت بازار و اتخاذ تدابیر لازم برای تنظیم بازار کالا‌های اساسی و ضروری تشکیل شده بود، راهکار‌های مختلفی برای مقابله با گرانی و حفظ قدرت خرید مردم مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

همچنین مسئولین حاضر در جلسه، راهکار‌های مختلفی برای کنترل قیمت‌ها و ساماندهی بازار ارائه دادند از جمله این راهکار‌ها می‌توان به تشدید نظارت بر بازار، برخورد با متخلفان، توزیع کالا‌های اساسی به صورت هدفمند و افزایش عرضه کالا در بازار اشاره کرد.

برچسب ها: کردستان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار