مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه بیت‌المقدس کردستان گفت: مردمداری رئیس جمهور شهید، وی را متفاوت کرد و در جرگه شهیدان والامقام قرار داد.
کد خبر: ۱۱۶۸۰۰۸
تاریخ انتشار: ۰۱ خرداد ۱۴۰۳ - ۲۲:۳۵ 21 May 2024

به گزارش تابناک کردستان، حجت‌الاسلام طاها توکلی، شامگاه دوشنبه ۳۱ اردیبهشت در آیین بزرگداشت شهید آیت الله سیدابراهیم رئیسی در مهدیه سنندج، دغدغه رییس جمهور شهید را اقتصاد و معیشت مردم عنوان و اظهار کرد: آن شهید سال گذشته در اوج محدودیت‌های امنیتی، برای رفع محرومیت و مشکلات به کردستان سفر کرد و مردم سنندج نیز در میدان آزادی این شهر، دلدادگی خود به خدمتگزاران را به نمایش گذاشتند.

وی افزود: فقدان این شخصیت، برای ما غمی جانکاه است اما شهید رئیسی و همراهانش، عاقبت‌بخیر شدند، چراکه در راه خدمت به شهادت رسیدند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه بیت‌المقدس کردستان عنوان کرد: رئیس جمهور شهید، کسی بود که در راستای اعتلای کلمه الله و دلدادگی به مکتب خدا به میدان آمد و خدمت کرد.

وی شهیدان راه خدمت از جمله آیت‌الله رئیسی را مردمدار توصیف کرد و افزود: همین مردمداری رئیس جمهور شهید، وی را متفاوت کرد و در جرگه شهیدان والامقام قرار داد.

حجت‌الاسلام توکلی، با اشاره به خوش اخلاقی و ولایتمداری رئیس جمهور شهید، عنوان کرد: آن شخصیت بزرگوار در تربیون سازمان ملل قرآن را به عنوان حجت خدا بلند کرد و به همه جهانیان فهماند، دین می تواند در دوران معاصر، جوابگوی مطالبات بشر باشد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه بیت‌المقدس کردستان،‌ ادامه داد: امروز همه عزادار داغ فقدان شهید آیت‌الله رئیسی هستند و حتی خیلی از کشورها برخلاف انتظار، عزای عمومی اعلام کردند که نشان از جایگاه والای آن شهید در بین مردم جهان دارد.

وی تاکید کرد: رئیس جمهور و وزیرامور خارجه با وجود تمام بداخلاقی‌ها، تخریب و برچسب‌های دشمنان و بدخواهان، هیچگاه هراسی به خود راه نداده و با تمام وجود به مردم خدمت کردند.

برچسب ها: کردستان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار