معاون فرماندار ایلام:
معاون فرماندار ایلام گفت: باید برنامه‌هایی برای 13 آبان در نظر گرفته شود که در شان تاثیرات این روز در پیروزی انقلاب باشد.
کد خبر: ۱۱۷۴۴۸
تاریخ انتشار: ۰۳ آبان ۱۳۹۴ - ۱۲:۲۶ 25 October 2015

معاون فرماندار ایلام گفت: باید برنامه‌هایی برای 13 آبان در نظر گرفته شود که در شان تاثیرات این روز در پیروزی انقلاب باشد.

به گزارش تابناک ایلام، «مجید کاکی» در جلسه هماهنگی 13 آبان شهرستان اظهار کرد: با توجه به حوادث 13 آبان در سرنوشت انقلاب این روز دارای اهمیتی ویژه است و باید همه دستگاه‌ها در هرچه باشکوه برگزار کردن آن تلاش جدی و عملی کنند.

وی بابیان اینکه ایجاد روحیه استکبارستیزی از مهم‌ترین دستاورد راهپیمایی روز 13 آبان برای دانش آموزان است، افزود: دانش آموزان آینده‌سازان مملکت هستند و هرچه با تاریخ این انقلاب و ایثارگری‌های که برای این نظام صورت گرفته آشنا شوند قطعاً بهتر و باروحیه شهادت‌طلبی بیشتر در خط امام و رهبری حرکت می‌کنند.

کاکی خاطرنشان کرد: مردم ایلام همواره یک ساعت قبل از مراسم راهپیمایی در محل برگزاری حاضر می‌شوند و این نشان‌دهنده‌ی اهمیت این روز و حمایت همیشگی از آرمان‌های انقلاب و خون شهدا است.

معاون سیاسی فرماندار ایلام با اشاره به اینکه حضور دانش آموزان در این راهپیمایی باید با مدیریت درست صورت گیرد، ادامه داد: نظم و انضباط از ویژگی‌های مهمی است که دانش آموزان باید در این روز رعایت کنند.

در ادامه «علی چراغی‌پور» - رئیس شورای هماهنگی ایلام نیز اظهار کرد: راهپیمایی 13 آبان در شهر ایلام رأس ساعت 9 از میدان 22 بهمن در شهر ایلام به سمت میدان شهید کشوری آغاز خواهد شد و تدابیر لازم برای هر چه باشکوه برگزار شدن این مراسم اندیشیده شده است.

وی بیان اینکه 13 آبان روز استکبارستیزی ملت ایران است، افزود: بیش از 9 دستگاه وسایل نقلیه ازجمله بالابر نیاز داریم که با همکاری سایر دستگاه‌ها تأمین خواهد شد.

«جاسم ولدبیگی» - رئیس آموزش‌وپرورش شهرستان ایلام نیز اظهار کرد: تمام مدارس شهرستان ایلام برای حضور گسترده در مراسم 13 آباد ساماندهی و گروه صدنفره برای اجرای سرود آماده ‌شده‌اند.

وی بابیان اینکه زنگ استکبارستیزی در مدارس نواخته می‌شود، افزود: چندین برنامه فرهنگی دیگر در این روز در نظر گرفته‌شده است.

ولد بیگی خاطرنشان کرد: روز استکبارستیزی فقط وظیفه اداری ما نیست بلکه یک وظیفه عقیدتی، سیاسی و فرهنگی برای انقلاب است و گرچه روز دانش‌آموز هست اما آحاد مردم در این مراسم شرکت می‌کنند و این نشان‌دهنده‌ی اهمیت این روز در سرنوشت انقلاب است./پ

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار