شهردار ایلام:
وضعیت شهرو تاسیسات و زیرساخت های شهری آن در وضعیت بحرانی و بغرنج ناشی از سیل قرار دارد.
کد خبر: ۱۲۰۲۴۸
تاریخ انتشار: ۰۷ آبان ۱۳۹۴ - ۱۶:۴۷ 29 October 2015

به گزارش تابناک ایلام، شهردار ایلام گفت: وضعیت شهرو تاسیسات و زیرساخت های شهری آن در وضعیت بحرانی و بغرنج ناشی از سیل قرار دارد.

بارش سیل گونه 280 میلی متر در 48 ساعت گذشته به خصوص بامداد و صبح پنجشنبه باعث بروز سیل و اخلال در زندگی عادی و روزانه مردم شهر و برخی نقاط استان ایلام شده است.
یزدان قبادیان روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: بیشتر مناطق شهرایلام از جمله سیل بند، دال، کانال،بلوار و جوی های آب به شدت آسیب دیده اند و تمام یگان ها و نیروهای شهری متعلق به شهرداری در همه بخش های این دستگاه در حال پاکسازی معابر و ارائه خدمات به آسیب دیدگان و سیل زدگان هستند.
وی یادآورشد: شدت بارندگی به حدی بود که آب به داخل منازۀ ادارات و مغازه هم وارد شده و مردم دچار خسارت های مالی زیادی شده اند و همچنین بنا بر گزارش های واصله تاکنون سه نفر نیز جان خود را از دست داده اند.
قبادیان در خصوص هشدارهای قبلی اداره کل هواشناسی ایلام مبنی بر بارش های سیل آسا رد چند روز اخیر نیزمتذکر شد: با توجه به اینکه مسیل ها و سیل بندهای ایلام قدیمی و پوسیده است و همچنین کانال ها و جوی های هدایت آب کوچک است و گنجایش حجم زیاد آب را ندارد، وقوع سیل و آبگرفتگی قابل جلوگیری نیست.
وی ادامه داد: هم اکنون تردد در محور میدان ارغوان امکان پذیر نیست و این محور به علت ریزش کوه مسدود است و نیز وضعیت تردد شهری در مناطق بلوار آزدای، کارخانه نمک، بانبرز و کمربند شمالی امکان پذیر نیست.
وی به مردم توصیه اکید کرد: به هیچ وجه به سیلبند ها و دال های تخریب شده نزدیک نشوند چراکه این تاسیسات به علت اینکه دیواره داخلی آنها قدیمی است و به مرور زمان دچار فرسایش و رسوب شده،امکان ریزش مجدد آنها وجود دارد./پ

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۱۲ - ۱۳۹۴/۰۸/۰۷
ایلام اولین قربانی النینو
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار