کد خبر: ۱۲۰۲۶۴
تاریخ انتشار: ۰۷ آبان ۱۳۹۴ - ۱۸:۱۰ 29 October 2015
به گزارش تابناک ایلام، تردد از جاده اختصاصی پالایشگاه در ضلع شمالی روستای مورت خطر آفرین است.


دهیار مورت در گفتگو با ستاد مدیریت بحران استان ایلام گفت: بدلیل بارندگی های شدید در 48 ساعت گذشته و جاری شدن سیل متاسفانه دیواره ی اکثر جاده های مواصلاتی دچار رانش شده که این امر موجبات مسدود شدن راهها در برخی مناطق را فراهم آورده است.

امیرفهد هاشمی افزود: جاده اختصاصی پالایشگاه گاز بدلیل عدم رعایت استانداردهای موجود و نداشتن شانه در منتهی علیه آن بسیار خطر آفرین و بارها حادثه خیز بوده است و افزون بر آن این جاده بدلیل محصور شدن در دل کوه هر لحظه احتمال رانش و ریزش و حادث شدت خطر را دارد زیرا جنس خاک آن به اصطلاح( مارن ) بوده و همین عاملی در جهت رانش آن است.

عضو ستاد بحران بخش چوار در ادامه اظهار داشت: تا این لحظه خوشبختانه تلفات جانی در بخش گزارش نشده اما در بخش خسارات مالی سقف دو منزل مسکونی دچار ریزش شده و در بخش جاده ای شانه های جاده مسیر مورت _ چوار در برخی جاها دچار گسل و رانش جزیی شده و دیواره ی دو دهنه پل نیز آسیب جزیی دیده است.

هاشمی در پایان خاطر نشان کرد خوشبختانه ستاد بحران بخش چوار به ریاست مهندس چراغی بخشدار چوار و دیگر اعضا در شبانه روز گذشته بصورت کشیک در بخشداری حضور داشته و با فعالیت مستمر و با اعزام اکیپ های خدمات رسان اوضاع را مدیریت می کنند./پ

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار