معاون نظارت بر بهره‌برداری شرکت آب و فاضلاب روستایی همدان گفت: طی امسال مخازن آب 228 روستای استان، از طریق استفاده از 584 کیلوگرم پرکلرین شست‌وشو شد.
کد خبر: ۱۲۰۹۶۶
تاریخ انتشار: ۰۹ آبان ۱۳۹۴ - ۲۰:۰۲ 31 October 2015
معاون نظارت بر بهره‌برداری شرکت آب و فاضلاب روستایی همدان گفت: طی امسال مخازن آب 228 روستای استان، از طریق استفاده از 584 کیلوگرم پرکلرین شست‌وشو شد.

به گزارش فارس،سید مصطفی هاشمی اظهار کرد: استان همدان دارای یک‌هزار و 71 روستاست که 770 روستای آن زیر پوشش خدمات شرکت آب و فاضلاب روستایی قرار دارد.

وی با بیان اینکه شرکت آب و فاضلاب روستایی استان همدان 158 هزار و 615 مشترک دارد، گفت: تأمین بهداشت آب و ارتقای بهبود کیفیت آب عملکرد امور شهرستان‌ها در قسمت شست‌وشو و لایه‌روبی مخازن از جمله اقداماتی است که مورد توجه جدی شرکت آبفار قرار دارد.

معاون نظارت بر بهره‌برداری شرکت آب و فاضلاب روستایی همدان از سالم‎سازی آب شرب روستاهای زیر پوشش این شرکت با استفاده از کلرزنی خبر داد و افزود: طی امسال در شهرستان اسدآباد با 20 روستای زیر پوشش شرکت آبفار، 70 کیلوگرم پودر پرکلرین توزیع شده است.

وی با اشاره به توزیع 90 کیلوگرم پرکلرین در شهرستان بهار برای شست‎وشوی مخازن گفت: برای 15 روستای زیر پوشش آبفار در تویسرکان 45 کیلوگرم پرکلرین، 45 روستای شهرستان رزن 100 کیلوگرم پرکلرین و 32 روستای شهرستان کبودراهنگ 75 کیلوگرم پرکلرین استفاده شده است.

هاشمی ادامه داد: در 25 روستای زیر پوشش خدمات آبفار شهرستان ملایر 65 کیلوگرم، در 19 روستای نهاوند 54 کیلوگرم، در هشت روستای فامنین 20 کیلوگرم و در 15 روستای همدان نیز 65 کیلوگرم پرکلرین برای شست‌وشوی مخازن استفاده شد.

وی گفت: در مجموع مخازن آب 228 روستای استان با 18 هزار و 821 نفر جمعیت، از طریق استفاده از 584 کیلوگرم پرکلرین شست‌وشو شده است.

معاون نظارت بر بهره‌برداری شرکت آب و فاضلاب روستایی همدان افزود: شرکت آبفار در راستای انجام وظیفه خود مبنی بر تولید و توزیع آب شرب سالم و بهداشتی در روستاها، طبق برنامه زمانبندی شده اقدام به لایروبی، گندزدایی و شست‌وشوی شبکه می‌کند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار