مدیر عامل جمعیت هلال احمر ایلام از امدادرسانی به روستاهای سیل زده شهرستان ایوان با بالگرد خبر داد.
کد خبر: ۱۲۲۷۶۹
تاریخ انتشار: ۱۲ آبان ۱۳۹۴ - ۰۶:۵۲ 03 November 2015
مدیر عامل جمعیت هلال احمر ایلام از امدادرسانی به روستاهای سیل زده شهرستان ایوان با بالگرد خبر داد.
محمد سلیمانی بااعلام این خبرگفت: با توجه به تخریب راه های روستایی شهرستان ایوان بر اثر سیل هفته گذشته و نیاز به امدادرسانی به روستاییان با هماهنگی سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر یک فروند بالگرد جمعیت هلال احمر خوزستان پیش از ظهر امروز وارد استان ایلام شد.
وی با اشاره به سکونت 60 خانوار در این روستاها ادامه داد: تاکنون سه محموله شامل 60 تخته چادر، تعدادی چراغ والر، 300 قوطی کنسروجات، مقداری نان گرم، آرد، پتو، 120 تخته موکت برای ساکنان این روستاها توسط بالگرد توزیع شد.
سلیمانی اظهار کرد: جمعیت هلال احمر ایلام از زمان وقوع سیل هفته گذشته تاکنون در مجموع حدود یک هزار و 400 مورد عملیات امداد رسانی به سیل زدگان ارائه کرده است.
مدیرعامل جمعیت هلال احمر ایلام افزود: از این تعداد، 612 مورد عملیات تخلیه آب از منازل بوده و مابقی این خدمات شامل اسکان موقت، امداد و نجات، جابجایی و کمک های اولیه است.
وی یادآور شد: به منظور ارایه خدمات مطلوب تر امدادگران جمعیت هلال احمر پنج استان زنجان، کردستان، خوزستان، همدان و کرمانشاه برای کمک به مردم سیل زده ایلام در این استان حضور دارند.
مدیر عامل جمعیت هلال احمر ایلام گفت: اکنون 150 امدادگر و پرسنل جمعیت هلال احمر ایلام و استان های همجوار به همراه تجهیزات کامل امدادی و موتور لجن کش کار تخلیه آب منازل سیل زده ایلام را انجام می دهند.
وی گفت: این جمعیت تمامی امکانات لازم را برای ارائه خدمات مطلوب و گسترده به مردم سیل زده بکار خواهد گرفت.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار