استاندار ایلام:
محمدرضا مروارید در جریان بازدید از فعالیت‌های آبخیزداری ایلام گفت: منابع طبیعی اقدامات زیادی در زمینه آبخیزداری انجام داده است.
کد خبر: ۱۲۳۹۰۱
تاریخ انتشار: ۱۴ آبان ۱۳۹۴ - ۰۷:۰۸ 05 November 2015
به گزارش تابناک ایلام، استاندار ایلام بر لزوم توسعه فعالیت‌های آبخیزداری در استان تأکید کرد.

خبرگزاری فارس از ایلام طی گزارشی منتشر کرد: محمدرضا مروارید در جریان بازدید از فعالیت‌های آبخیزداری ایلام گفت: منابع طبیعی اقدامات زیادی در زمینه آبخیزداری انجام داده است.

وی اظهار کرد: با توجه به توپوگرافی و شیب منطقه چه در زمینه ترمیم سازه‌های قبلی و چه در زمینه احداث سازه‌های جدید نیاز به تأمین اعتبار و انجام فعالیت‌های بیشتر داریم.

 مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان ایلام نیز در این بازدید گفت: در پی بحران سیل در استان تصمیماتی اتخاذ شد و حدود 60 میلیارد ریال و در واقع کل اعتبارات ملی و استانی به بحث بحرانی سیل اخیر ایلام اختصاص داده شد.

رضا احمدی اظهار کرد: در این زمینه 600 پروژه تعریف شده که در حاشیه شهر ایلام و مناطق بحرانی اجرا خواهد شد.

بر اساس این گزارش، با توجه به سیل اخیر و اهمیت فعالیت‌­های آبخیزداری و نقش سازه‌­های احداث شده در جلوگیری از سیل، استاندار ایلام به همراه رئیس دادگستری استان از سازه‌­های احداثی آبخیزداری در تنگه ارغوان ایلام بازدید کردند.

در این بازدید نقشه حوزه آبخیز شهر ایلام و برنامه­‌های آبخیزداری، همچنین محل­‌های احداث سازه‌­های گابیونی و سنگی ملاتی مشخص و کار اجرایی بخشی از آن آغاز شد./پ


منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار