رئیس پلیس اطلاعات و امنیت عمومی فرماندهی انتظامی آذربایجان غربی گفت: تعطیلات نوروز، گذرگاه‌های مجاز مرزی به طور 24 ساعته در آماده‌باش هستند.
کد خبر: ۱۲۳۹۴
تاریخ انتشار: ۱۹ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۲:۲۸ 10 March 2015

رحیم جهان‌بخش در گفت‌وگو با خبرنگار فارس، اظهار داشت: تعطیلات نوروز همه گلوگاه‌ها و گذرگاه‌های مجاز مرزی به طور 24 ساعته فعال و در آماده‌باش هستند، تا برای تسهیل تردد اقشار مختلف مردم خدمات ارائه دهند.

وی با اشاره به اینکه 10 ماه گذشته بیش از 3 میلیون نفر از معابر و گذرگاه‌های مجاز مرزی مناطق مختلف آذربایجان غربی تردد داشته‌اند، ادامه داد: افراد مورد اشاره به داخل یا خارج از کشور مسافرت کرده‌اند.

وی گفت: با نزدیک شدن به تعطیلات عید نوروز و روزهای پایانی سال مسافرت‌‌ها به خارج از کشور بیشتر می‌شود.

رئیس پلیس اطلاعات و امنیت عمومی فرماندهی انتظامی آذربایجان غربی با اظهار به اینکه در این ایام ترددهای مرزی، رفت و آمدها افزایش پیدا می‌کند، اضافه کرد: بنابراین کسانی که سفرهای خارج از کشور می‌روند، باید به قوانین موجود در این زمینه به بهترین شکل مسلط شوند.

وی ضمن تاکید بر ضرورت رعایت مبانی عفاف و حجاب همه ایام به ویژه‌ روزهای پایانی سال، فعال شدن گشت‌های امنیت اخلاقی در چنین ایامی را مورد اشاره قرار داد و اضافه کرد: در این ایام تقدیر از خوش‌حجاب‌ها اعم از فروشنده‌ و افراد خریدار در سطح بازار را در برنامه‌ داریم، همچنین به افراد بی‌حجاب تذکرهای لازم داده خواهد شد.

وی به مبارزه جدی پلیس با توزیع‌ و تولیدکننده‌های مواد محترقه اشاره کرد و گفت: امسال در سایه فعالیت و برنامه‌ریزی نیروی انتظامی تخلفات مربوط به این حوزه تا اندازه قابل توجهی کاهش یافته است، به طوری که آئین شادمانی چهارشنبه آخر سال با نشاط و انبساط روانی برگزار خواهد شد.

رئیس پلیس اطلاعات و امنیت عمومی فرماندهی انتظامی آذربایجان غربی با اظهار به اینکه نباید مراسم‌های ویژه تعطیلات نوروزی و چهارشنبه آخر سال با مسائل حاشیه‌ای و خطرآفرین مخلوط کنیم، ادامه داد: صله ارحام، کمک به نیازمندان، سرکشی از بیماران و ... از جمله آئین‌‌های نشاط آور ویژه این ایام است.

جهانبخش به همکاری فرماندهی انتظامی آذربایجان غربی با فوریت‌های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی، خدمات بهداشتی و درمانی استان اشاره کرد و بیان داشت: ایجاد جامعه امن، بانشاط و آرام‌بخش مهم‌ترین اهداف مشترک در چنین ایامی است.

رئیس پلیس اطلاعات و امنیت عمومی فرماندهی انتظامی آذربایجان غربی با اشاره به اهمیت هوشیاری و آگاهی والدین و مربیان مدارس در چین روزهایی نسبت به رفتار و حرکات نوجوانان، اظهار داشت: با نظارت والدین و اولیای مدارس میزان وقوع حوادث ناشی از انفجار مواد محترقه را می‌توان به حداقل رساند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار