بخشدار مرکزی چرداول از بازدید و سرکشی کارشناسان معاونت مناطق محروم نهاد ریاست جمهوری از مناطق سیل زده این بخش خبر داد.
کد خبر: ۱۲۴۰۵۱
تاریخ انتشار: ۱۴ آبان ۱۳۹۴ - ۰۹:۴۸ 05 November 2015
بخشدار مرکزی چرداول از بازدید و سرکشی کارشناسان معاونت مناطق محروم نهاد ریاست جمهوری از مناطق سیل زده این بخش خبر داد.
به گزارش تابناک ایلام ،آیت قیصربیگی بااعلام این خبر گفت: این افراد به منظور بازدید و سرکشی از روستاهای سیل زده بخش مرکزی چرداول در این شهرستان حضور یافتند.
وی اظهار کرد: دهستان آسمان آباد از توابع چرداول یکی از مناطقی بود که در جریان سیل اخیر بیشترین خسارت ها را در بخش زیرساخت های شهری و روستایی، زمین های کشاورزی و منازل مسکونی داشته است.
قیصربیگی ادامه داد: در اثر بارش باران های هفته گذشته و وقوع سیل بیس و شن ریزی کوچه ها و معابر روستایی و شهری، کانال های سنگی و جداول دچار تخریب اساسی شدن.
وی با بیان اینکه از روز شنبه هفته جاری کارشناسان فنی در حال تهیه برآورد خسارات هستند، گفت: تمام تلاش مدیران اجرایی شهرستان رسیدگی دقیق و برنامه ریزی شده به وضعیت سیل زدگان است.
وی هدف از سفر کارشناسان حوزه نهاد ریاست جمهوری را بررسی سطح خسارت ها و اعلام آمادگی دولت برای رسیدگی سریع به آسیب دیدگان برشمرد و ابراز امیدواری کرد دولت با تخصیص اعتبار گام های اساسی در این زمینه بردارد.
فرماندار چرداول پیشتر گفته بود در اثر وقوع سیلاب های هفته گذشته بیش از 530 میلیارد ریال به بخش های مختلف این شهرستان خسارت وارد شده است.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار