مدیرکل امور شهری و شوراهای استانداری ایلام:
مدیرکل امور شهری و شوراهای استانداری ایلام از سفر هیات 30 نفره متشکل از استاندار و مسئولان اجرایی استان مرکزی به ایلام خبر داد و گفت: این هیات عصر امروز وارد ایلام می شود.
کد خبر: ۱۲۴۱۸۹
تاریخ انتشار: ۱۴ آبان ۱۳۹۴ - ۱۲:۱۰ 05 November 2015
به گزارش تابناک ایلام، مدیرکل امور شهری و شوراهای استانداری ایلام از سفر هیات 30 نفره متشکل از استاندار و مسئولان اجرایی استان مرکزی به ایلام خبر داد و گفت: این هیات عصر امروز وارد ایلام می شود.
عباس میرزاد روز پنجشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: هیات مسئولان استان مرکزی به ریاست محمود زمانی قمی استاندار و متشکل از معاونان استانداری، فرمانده سپاه، رییس دانشگاه علوم پزشکی اراک، شهرداران اراک و ساوه و جمعی از مدیران کل دستگاه های اجرایی این استان است.
وی هدف از این سفر را مشارکت استاندار و مسئولان استان مرکزی در زمینه پذیرایی و خدمات رسانی به زوار اربعین حسینی در مرز مهران اعلام کرد و افزود: دیدار با استاندار ایلام و بازدید از شهر و پایانه مرزی مهران از برنامه های سفر این هیات است.
میرزاد تاکید کرد: در سفر این هیات قرار است در خصوص مشارکت استان مرکزی در زمینه احداث بیمارستان صحرایی، پارکینگ و اختصاص یکسری ماشین های سنگین مخصوص حمل زباله و عملیات آتش نشانی، جرثقیل و تانکر آب در ایام اربعین و در شهرستان مهران بحث و تبادل نظر شود.
مدیرکل امور شهری و شوراهای استانداری ایلام کمک به شهرداری مهران در زمینه پذیرایی شایسته از زوار اربعین حسینی را هدف اصلی مسئولان استان مرکزی به ایلام دانست و یادآور شد: در دیدار مسئولان دو استان، نیازمندی ها در این زمینه مطرح می شود.
مرز بین المللی مهران در 95 کیلومتری جنوب غربی ایلام مهمترین کانون تردد زوار به عتبات عالیات است که تنها در ایام منتهی به اربعین سال گذشته بیش از یک میلیون و 500 هزار زائر از این مرز برای حضور در آیین راهپیمایی عظیم اربعین تردد کردند.
پیش بینی می شود در ایام منتهی به اربعین امسال بیش از دو میلیون زائر از این مرز بین المللی به عتتبات عالیات کشور عراق سفر کنند./پ

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار