با ورود توده بارشی جدیدی ازاواخر روز گذشته به آسمان استان ایلام بارشهای نسبتا شدیدی اغلب نقاط استان را فراگرفت.
کد خبر: ۱۲۶۷۵۲
تاریخ انتشار: ۱۹ آبان ۱۳۹۴ - ۱۱:۴۵ 10 November 2015
با ورود توده بارشی جدیدی ازاواخر روز گذشته به آسمان استان ایلام بارشهای نسبتا شدیدی اغلب نقاط استان را فراگرفت.

احمد کرمی مدیرکل مدیریت بحران استانداری ایلام در گفتگو با تابناک ایلام اظهار داشت:بارش رگباری باران از ساعات پایانی شب گذشته در ایلام آغاز شده و همچنان ادامه دارد.
وی افزود: شدت بارندگی در اوایل بامداد امروز سه شنبه به حدی بود که در مناطق مختلف شهر ایلام بویژه در محلات چالیمار و بلوار پژوهش آبگرفتگی معابر و ورود آب به منازل برخی از مردم را به دنبال داشت.
مدیرکل بحران استانداری ایلام یادآور شد: خوابگاه دانشجویان دختر آموزشکده فنی و حرفه ای شهر ایلام در اثر بارش باران دچار آبگرفتگی شده بود که با هماهنگی سایر دستگاه ها این دانشجویان به خوابگاه کمیته امداد منتقل شدند.
کرمی تاکید کرد: امکانات شهرداری و مدیریت بحران برای رهاسازی آب های جمع شده در معابر بکارگیری شده و هم اکنون دستگاه های عضو ستاد مدیریت بحران در حال آماده باش برای مقابله با هرگونه حادثه احتمالی هستند.
وی اضافه کرد: در مسیر ورودی میدان ارغوان نیز شاهد مسدود شدن مسیل ها و آبگرفتگی معابر هستیم که تلاش برای هدایت آب های جمع شده ادامه دارد.
مدیرکل بحران استانداری ایلام از شهروندان ایلامی خواست در مکان هایی که نشست کرده و در مسیل رودخانه ها و کانال های آب برای جلوگیری از بروز هرگونه حادثه احتمالی به هیچ وجه تردد نداشته باشند.
کرمی گفت: اطلاع رسانی در خصوص آخرین تصمیات ستاد مدیریت بحران استان از طریق رسانه ها اعلام خواهد شد.
مدیریت آموزش وپرورش شهرستان ایلام نیز دراطلاعیه ای اعلام کرد:نطر به احتمال ورود توده ای باران زا همزان با یاعت تعطیلی مدارس شهرایلام،مدیران مداس مراقبتهای لازم ر ابرای جلوگیری از خروج دانش آموزان تا عبور این توده از آسمان شهر ایلام به عل آورند
دراین اطلاعیه از مدیران مدارس خواسته شده است دانش آموزان را به طبقات فوقانی مدارس هدایت نمایند.
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
جلال
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۴۶ - ۱۳۹۴/۰۸/۱۹
وقتی نیروی انتظامی در داخل رودخانه بلوار مدرس استخر و فضای ورزشی رفاهی می سازد چه انتظاری از مردم دارید که در حریم کانالها خانه نسازند در ضمن تمام پلهای تازه ساخت تخریب شدن پلهای مربوط به 40 سال پیش علی الرغم فشار زیاد آب سالم ماندند پل تقاطع بلوار ساعی خیابان سار پل تقاطع بلوار ساعی خیابان چمران از این دست پلهای قدیمی بود که سالم ماندن
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار