كشف 112 هزار عدد انواع مواد محترقه در همدان رئيس پليس امنيت عمومي استان همدان از کشف 112 هزار عدد انواع مواد محترقه غيرمجاز در اين شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۱۲۹۶۵
تاریخ انتشار: ۲۰ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۸:۲۲ 11 March 2015

كشف 112 هزار عدد انواع مواد محترقه در همدان

رئيس پليس امنيت عمومي استان همدان ؛ از کشف 112 هزار عدد انواع مواد محترقه غيرمجاز در اين شهرستان خبر داد.

به گزارش تابناک همدان به نقل از مرکز اطلاع رسانی فرماندهی انتظامی استان همدان ،سرهنگ "احمد رحيمي" با بيان اين مطلب گفت: در پي خبري مبني بر اينکه فردي اقدام به خريد و فروش مواد محترقه مي نمايد، موضوع بصورت ويژه در دستور کار اداره پشتيباني عمليات اطلاعاتي قرار گرفت.

وي افزود: پس از يک ماه اقدامات اطلاعاتي و پي گيري هاي به عمل آمده اطلاع حاصل شد که قرار است يک محموله مواد محترقه از يکي از شهرهاي همجوار به مغازه فرد مذکور در همدان منتقل شود که در اين راستا دو اکيپ مجرب از ماموران پليس اطلاعات به محل اعزام و پس از حصول اطمينان از وجود مواد محترقه، از مغازه ياد شده بازرسي به عمل آوردند.

اين مقام انتظامي در ادامه اظهار داشت: در نتيجه بازرسي صورت گرفته تعداد 112 هزار عدد انواع مواد محترقه کشف و نامبرده به همراه فرد ديگري دستگير شدند كه متهمان به همراه موارد مکشوفه جهت اقدامات قانوني به اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پليس آگاهي همدان تحويل شدند .

فروشنده شيشه در فامنين دستگير شد

فرمانده انتظامي شهرستان "فامنين" همدان از كشف 430 گرم شيشه و دستگيري يک نفر در اين رابطه خبر داد.

به گزارش مرکز اطلاع رسانی فرماندهی انتظامی استان همدان ، " سرهنگ معصومي" گفت : در پي دريافت گزارش هاي مردمي مبني بر تهيه و توزيع مواد مخدر توسط فردي در اين شهرستان ، موضوع به طور ويژه در دستور كار ماموران مبارزه با مواد مخدر اين شهرستان قرار گرفت.

وي افزود : اكيپ هاي عملياتي اين پليس ، با تحقيقات نامحسوس از صحت موضوع اطمينان حاصل نموده و در اين خصوص پس از هماهنگي با مقام قضايي متهم را در مخفيگاه خود دستگير و در بازرسي به عمل آمده از محل موصوف 430 گرم مواد مخدر صنعتي از نوع شيشه به همراه ويک عدد ترازوي توزين مواد ويک عدد وافور کشف کردند.

سرهنگ معصومي در پايان با بيان اينكه متهم با تشكيل پرونده جهت سير مراحل قانوني به مقام قضائي معرفي شد ، به خانواده ها توصيه کرد که از فرزندان خود مراقبت نمايند واجازه ندهند افراد فرصت طلب آنان را به دام اعتياد بکشانند و نيز در صورت مشاهده موارد مشكوك، مراتب را سريعا به مركز فوريت هاي پليسي 110 اطلاع دهند.

دستگيري 28 نفر مجرم در شهرستان بهار

فرمانده انتظامي شهرستان "بهار" از دستگيري 28 نفر از مجرمان در راستاي اجراي طرح ارتقا امنيت اجتماعي طي 7 روز گذشته در اين شهرستان خبر داد.

به گزارش مرکز اطلاع رسانی فرماندهی انتظامی استان همدان ،"سرهنگ باقري" با تاکيد بر مبارزه بي امان با جرم و جنايت در سطح شهرستان گفت: امروز ما در شهرستان بهار با حمايت هاي مردمي و مشارکت ارگان هاي مختلف سطح شهرستان در بحث توليد امنيت به يک اتقاق نظر جمعي رسيده ايم و امنت پايدار را در شهرستان نهادينه شده است وي افزود: پليس هاي تخصصي و کلانتري و پاسگاه هاي شهرستان بهار در بحث ايجاد امنيت پايدار و حراست از امنيت موجود طي روزهاي گذشته مبازره بي اماني با جرايم داشتند که توانستند خواب آسوده مجرمين را آشفته و آنان را در چنگال قانون گرفتار کنند.

اين مقام مسئول گفت: در حوزه کشف موادمخدر بعنوان يکي از معضلات اجتماعي شهرستان ماموران مبارزه با مواد مخدر شهرستان با همکاري کلانتري ها موفق شدند 18 نفر از توزيع کنندگان خُرد موادمخدر را دستگير کرده و ضمن پاکسازي مناطق مختلف از لوث وجود اين مجرمين مقاديري از انواع موادمخدر کشف نمايند.

سرهنگ باقري در حوزه پيشگيري از سرقت بيان داشت: سرقت از جمله جرايمي است در کليه طرح هاي انتظامي در مرکز توجه مي باشد ، لذا اقدامات پيشدستانه مهمي در اين حوزه با عنايت به نزديکي به ايام پايان سال صورت گرفته که در همين راستا ماموران در هفته گذشته موفق به شناسايي دو نفر از سارقان وسايط نقليه و دستگيري آنها شدندکه پس از تشکيل پرونده به مرجع قضايي معرفي شدند.

اين مقام انتظامي در ادامه از کشف تعداد قابل توجهي اقلام ضد فرهنگي و دستگيري 8 نفر در اين رابطه خبر داد.

سرهنگ باقري در پايان خاطرنشان کرد: شهروندان مي توانند با گزارش فعاليت هاي مشکوک از طريق شماره تماس هاي 110 و 197 در جهت برقراري نظم و امنيت شهرستان پليس را ياري نمايند .

خريد مکررشارژ هاي تلفن همراه با سوء استفاده از اعتماد دوست قديمي

فردي که با سوء استفاده از اطلاعات حساب دوست قديمي خود ، به صورت مکرر شارژ تلفن همراه تهيه کرده بود، توسط پليس فتا همدان دستگير شد.

به گزارش مرکز اطلاع رسانی فرماندهی انتظامی استان همدان ، "سرهنگ اميني" با بيان اين خبرگفت: با ارائه شکوائيه شهروند همداني مبني بر برداشت هاي مکرر از حساب بانکي وي، موضوع در دستور کار کارشناسان اين پليس قرار گرفت.

رئيس پليس فتا همدان افزود: در تحقيقات بعمل آمده مشخص شد برداشت ها در قالب خريد اينترنتي شارژ تلفن همراه صورت گرفته است.

اين مقام انتظامي اظهار داشت: با انجام اقدامات فني و بکارگيري شگرد هاي ويژه، فردي شناسايي ومشخص شد از دوستان صميمي شاکي مي باشد که با شگردي خاص رمز هاي اينترنتي وي را بدست آورده و طي چندين مرحله اقدام به دريافت شارژ کرده است.

سرهنگ اميني در پايان از عموم شهروندان خواست: رمز هاي عبور و اطلاعات بانکي خود را بعنوان يک سند محرمانه محسوب کنند و آن را در اختيار نزديک ترين افراد نيز قرار ندهند.

شهروند همداني ،طعمه جديد شيادان اينترنتي

فردي که با تماس تلفني وهدايت شهروند همداني مقابل دستگاه خودپرداز ،مبلغ سي ميليون ريال از حساب وي برداشت کرده بود شناسايي و دستگير شد.    به گزارش مرکز اطلاع رسانی فرماندهی انتظامی استان همدان ، "سرهنگ اميني" با اعلام اين خبرافزود: با مراجعه يکي از شهروندان همداني وارائه شکوائيه مبني بر برداشت غير مجاز از حساب بانکي وي، موضوع در دستور کار کارشناسان پليس فتا قرار گرفت.

وي در ادامه تصريح کرد: در بررسي صورت گرفته مشخص شد، فردي با تماس تلفني، ضمن فريب اين شهروند، وي را برنده قرعه کشي وآدرس اينترنتي جعلي براي مشاهده نام شاکي اعلام کرده است.

اين مقام انتظامي افزود: در ادامه اظهارات شاکي مشخص شد، فرد کلاهبردار وي راجهت دريافت جايزه مقابل دستگاه خودپرداز هدايت و بدين ترتيب ميلغ سي ميليون ريال موجودي حساب وي را به حساب خود منتقل کرده است.

سرهنگ اميني در پايان توصيه هايي به شهروندان ارائه کرد:

1- از توجه به پيامک وتماس هاي تلفني که آنها را برنده قرعه کشي اعلام مي کند خودداري نمايند.

2- به هيچ عنوان براي دريافت جايزه نيازي به حضور مقابل دستگاه خودپرداز نيست.

3- شيادان با استفاده از جملات زيبا و اغواکننده به سراغ طعمه هاي خود مي روند.

شرور سابقه دار در انتهاي خط

فرمانده انتظامي شهرستان "نهاوند" همدان از اجراي عمليات ضربتي و دستگيري يك نفر شرور سابقه دار در اين شهرستان خبر داد.

به گزارش مرکز اطلاع رسانی فرماندهی انتظامی استان همدان ، "سرهنگ محسن اقباليان" در تشريح اين خبر بيان داشت:اين شرور كه داراي چندين سابقه شرارت و جرايم مهم بود از مدتي پيش متواري و حكم دستگيري وي از سوي دادگستري شهرستان صادر شده بود كه با چندين عمليات مختلف در طول اين مدت دستگيري وي ميسر نشد و به صورت مستمر تحت تعقيب قرار گرفت.

اين مقام انتظامي در ادامه افزود: پس از كسب اطلاعات واخبار از منابع و ابزار اطلاعاتي موجود همچنين انجام اقدامات همزمان اطلاعاتي به صورت گسترده در سطح شهرستان در نهايت روز گذشته محل تردد نامبرده مشخص و بلافاصله اقدامات قانوني و تشكيل تيم ويژه عملياتي در دستور كار قرار گرفت.

وي در ادامه بيان داشت: در پي اين اقدامات، پليس نهاوند با بكارگيري نيروهاي ورزيده و مجرب يگان امداد به محل اعزام شدند و متهم که با رويت ماموران قصد فرار داشت، با عمليات مقتدرانه پليس نهاوند دستگير و به يگان انتظامي منتقل شد.

سرهنگ اقباليان اظهار داشت: آز آنجايي كه نامبرده يكي از مهمترين اراذل واوباش شهرستان و دستگيري وي به شدت مورد تاكيد وپيگيري دادستان شهرستان بود لذا متهم مذكور پس از تشكيل پرونده به دادسرا اعزام واز آن طريق روانه زندان شد.

فرمانده انتظامي شهرستان نهاوند در خاتمه با اشاره به آمادگي پليس نهاوند در برقراري امنيت همه جانبه و مقتدرانه در سطح اين شهر خدمت رساني به مردم فهيم وشهيد پرور شهرستان را مايه افتخار قلمداد كرد و بيان داشت: هرچند در سال جاري دستگيري افراد شرورتوسط پليس شهرستان 40درصد افزايش داشته ليكن همچنان ايجاد و ارتقاء احساس امنيت عمومي در نهاوند اولويت مستمر پليس اين شهرستان است.

عكس العمل به موقع مأموران، سارقان احشام را زمين گير كرد

رييس پليس آگاهي انتظامي استان همدان از دستگيري 2 نفر سارق و کشف 4 فقره سرقت احشام خبر داد.

به گزارش مرکز اطلاع رسانی فرماندهی انتظامی استان همدان ،سرهنگ " رضا زارعي " در تشريح اين خبر گفت: با توجه به اينكه سرقت احشام از روستاهاي تابعه استان همدان در سال هاي اخير يكي از چالش هاي انتظامي استان بوده و اقدامات اطلاعاتي حاكي از آن است که اكثريت اين سرقت ها ناشي از فعاليت سارقان غير بومي مي باشد لذا با توجه به استاني و فرا استاني بودن موضوع ، پيگيري آن بصورت مستمر در دستور كار عمليات ويژه پليس آگاهي همدان قرار گرفت.

وي افزود: کارآگاهان در پي خبري مبني بر اينكه يك دستگاه خودرو نيسان وانت با بار احشام مسروقه در مسير همدان به اسدآباد در حال تردد مي باشد و قصد انتقال احشام مسروقه به كرمانشاه را دارد، بلافاصله ضمن تعامل با پليس آگاهي اسدآباد خودرو توقيف و دو نفر سرنشين آن را دستگير و 49 رأس گوسفند مسروقه کشف کردند.

اين مقام انتظامي در ادامه بيان داشت: با هماهنگي قضايي متهمان به همدان منتقل شدند که در بازجويي هاي فني پليس به 4 فقره سرقت و ربودن 80 رأس گوسفند به ارزش 750 ميليون ريال معترف شدند.

سرهنگ رضا زارعي با اشاره به اين که با همکاري متهمان كليه محل هاي سرقت و مال باختگان شناسايي شدند خاطرنشان کرد: هر دو متهم پس از تشکيل پرونده به دادسرا اعزام و با قرار قانوني روانه زندان شد.

 

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار