مدیرکل حج وزیارت استان ایلام درگفتگو باتابناک ایلام مطرح کرد
مدیرکل حج وزیارت استان ایلام درگفتگو با تابناک ایلام گفت:تردد زائرین از مرز مهران فقط با ارایه مدارک معتبر از قبیل گذدرنامه وویزا امکان پذیراست.
کد خبر: ۱۳۱۲۳۹
تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۳۹۴ - ۱۳:۳۴ 18 November 2015
مدیرکل حج وزیارت استان ایلام درگفتگو با تابناک ایلام گفت:تردد زائرین از مرز مهران فقط با ارایه مدارک معتبر از قبیل گذرنامه وویزا امکان پذیراست.

به گزارش تابناک ایلام،غلامرضا ممیزی با توجه به ممنوعیت تردد بدون ویزا از مرز مهران اظهارداشت:همانطور که قبلا دررسانه های مختلف اعلام شده است عبور از مرز مهران تنها درصورت داشتن ویزا امکان پذیراست ومامورین هردو کشور عراق وایران از تردد افراد فاقد ویزا ممانعت به عمل می آورند.

ممیزی درخصوص شایعات منتشره درشبکه های اجتماعی درخصوص حذف شرط داشتن ویزا برای شرکت درمراسم اربعین حسینی تصریح کرد: مردم به شایعات منتشره درشبکه های اجتماعی اصلا توجهی نکنند وانتشار خبر حذف شرط داشتن ویزا از مرز مهران به شدت تکذیب می شود.

وی افزود:همکنون در11نقطه کشور امکان صدور ویزا برای متقاضیان فراهم شده است ودراستان ایلام نیز دفاترزیارتی شهرایلام ومهران بصورت روزانه مدارک لازم را از متقاضیان اخذ ونسبت به دریافت ویزا مبادرت می نمایند.
معاون سیاسی امنیتی استاندار ایلام نیز در گفتگو با تابناک ایلام شایعه حذف ویزا را شیطنت بعضی افراد در شبکه های اجتماعی عنوان کرد وگفت:عده ای سود جو به منظور اهداف سودجویانه خود به انتشار اخباری در شبکه های اجتماعی اقدام کرده اند که شرط داشتن ویزا برای تردد از مرز مهران به عتبات عالیات حذف شده است که این مسئله شدیداً تکذیب می شود.

وی افزود: در جلسه ای که اخیرا با معاون وزیر کشور عراق داشتیم ،مسئولین عراقی به شدت برشرط داشتن ویزا برای تردد در کشور عراق تاکید داشتند وقطعا عبور بدون ویزا از مرزهای کشور امکان پذیرنخواهد بود.
شایان ذکر است در24ساعت گذشته شایعه ای تحت عنوان" ویزا برای زیارت اربعین برداشته شد" درشبکه های اجتماعی منتشر شدکه با پیگیری های تابناک ایلام  این موضوع قویا از طرف مسئولین استان ایلام تکذیب شد
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار