مديركل پست استان؛
اساس كار شبكه پست كشور بالابردن سطح دانش و بكاركيري فناوري هاي نوين در ارائه خدمات بهينه به مردم است.
کد خبر: ۱۳۲۴۸۲
تاریخ انتشار: ۳۰ آبان ۱۳۹۴ - ۱۳:۱۴ 21 November 2015

مدیركل پست استان در ديدار با مديران دفاتر پيشخوان اظهار داشت: اساس كار شبكه پست كشور بالابردن سطح دانش و بكاركيري فناوري هاي نوين در ارائه خدمات بهينه به مردم است.

روابط عمومی اداره کل پست استان در گفتگو با خبرنگار تابناک ایلام افزود: روز بيست و هفتم آبان ماه، نشست مشترك مديركل، معاون اجرايي و كارشناسان ادارات داخلي با مديران دفاتر پيشخوان دولت دراستان، با هدف تعاملات كاري في مابين و مرتفع نمودن موانع و مشكلات موجود دفاتر يادشده، درمحل سالن اجتماعات اين اداره كل برگزار گرديد.

درابتداي اين نشست مديركل پست استان،ضمن قدرداني از حضور و تلاش مديران اين دفاتر درراستاي ارائه خدمات پستي و تشريح كامل سرويس هاي نوين افزود: شبکه پستی همیشه با خدمات و سرویس های جدید روبه رو بوده و می بایست با ارائه خدمات باکیفیت همگام با تکنولوژی و فناوري هاي روز،خواسته ها و انتظارات جامعه  را برآورده سازد.

طاهريان با اشاره به شعار سال شرکت پست با عنوان « پست هوشمند در خدمت مردم » تصریح کرد: باید تمامي مجريان ارائه خدمات پستي در ادارات و دفاتر پيشخوان با بهره گيري از تخصص،تجارب و خدمات كيفي و مطلوب، اعتماد آحاد جامعه را افزايش داده تا مشتريان اين شبكه با اطمينان كامل خدمات خودرا به پست محول نمايند.

مديركل پست استان با اعلام اين مطلب كه دفاتر پيشخوان شهري و روستايي در استانها نمايندگان مستقيم دولت در ارائه خدمات مشترك وزارت ارتباطات و فناوري اطلاعات به مردم مي باشندعنوان كرد:تلاشگران اين عرصه دردفاتر نبايد به تفكيك و دلخواه، انجام پاره اي از خدمات را به دليل افزايش يا كاهش ميزان حق السهم كاري خوددر اولويت يا غير آن قراردهند چرا كه ميتوانند با دركنارهم قراردادن تمامي خدمت هاي مشترك بصورت كيفي و مطلوب به مردم، موجبات رضايتمندي آنان را بيش از پيش فراهم آورند.  

وي سپس در ادامه مطالب خود اظهار داشت:نظارت كامل مسئولين بردفاتر، رعایت استانداردها و انظباط اداری و مالی برای ماندگاري شبكه امري لازم و ضروري بوده و با تعامل و همدلي تمامي اعضاي اين مجموعه خدمت رسان، می توان موجبات اعتلاء و توسعه همه جانبه آن دركشور را فراهم نمود.

درادامه مديران دفاتر خدمات پيشخوان در استان،هر يك با مطرح نمودن مسايل و موارد كاري واحدهاي تحت امرخود با مديركل پست استان،خواستار مرتفع نمودن مشكلات موجود در راستاي تسريع هرچه بيشتر در ارائه خدمات پستي شدند./پ

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار