به گزارش تابناک آذربایجان غربی، در حال حاضر 90 خیر ایرانی مقیمِ خارج از کشور حامی ایتام نیازمند آذربایجان غربی هستند.
کد خبر: ۱۳۲۷۵۷
تاریخ انتشار: ۳۰ آبان ۱۳۹۴ - ۲۲:۱۸ 21 November 2015

معاون حمایت و سلامت خانواده 6کمیته امداد استان بااعلام این خبر گفت: در حال حاضر 90 نفر از خیرین ایرانی که مقیم کشورهای خارجی هستند به طرق مختلف از ایتام نیازمند و تحت حمایت کمیته امداد استان حمایت می نمایند.

ابراهیم جعفری با ذکر اینکه 6 هزار و 824 یتیم نیازمند دارای پرونده حمایتی می باشند اظهار داشت: بر اساس اعتقادات عمیق دینی و در پاسخ به فراخوان کمیته امداد حضرت امام برای حمایت از کودکان ، دانش آموزان و دانشجویان یتیم که نیاز به مساعدت دارند 22 هزار و 987 نفر از نیکوکاران جهت حمایت از آنان ثبت نام نموده اند.

به گفته ی وی 90 نفر از حامیان ایتام تحت حمایت در کشورهای مختلف جهان مقیم بوده و علیرغم دوری از میهن اسلامی، هموطنان محروم و نیازمند خود را فراموش نکرده اند.

جعفری همچنین خاطر نشان ساخت: در کنار ایتام تحت حمایت ، 3 هزار و 9 نفر از کودکان و دانش آموزانی که والدین شان فاقد توانایی مالی هستند تحت عنوان فرزندان محسنین شناسایی شده اند که برای حمایت از آنان نیز 3 هزار و 975 حامی نیکوکار ثبت نام نموده اند.

وی تصریح کرد: در 6 ماهه نخست سال جاری حامیان ایتام بیش از 44 میلیارد و 450 میلیون ریال برای ایتام و حامیان محسنین نیز نزدیک به 4 میلیارد و 500 میلیون ریال برای فرزندان طرح محسنین مساعدت نموده اند.

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
صدیقه
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۲۷ - ۱۳۹۴/۱۱/۲۹
سلام من نیازم به پول دارم ممنون میشم کمکم کنید
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار