ازدحام جمعيت در روبروي دفاتر حج و زيارت در استان ايلام مربوط به عدم تأمين دلار بود که خوشبختانه با پيگيري هاي صورت گرفته اين مشکل زائران مرتفع شد؛ در حال حاضر صدور ويزا به حالت عادي بازگشته است
کد خبر: ۱۳۴۵۵۷
تاریخ انتشار: ۰۳ آذر ۱۳۹۴ - ۱۹:۰۳ 24 November 2015
مديرحج و زيارت استان گفت: با پيگيري هاي استاندار ايلام و مساعدت بانک ملي، مشکل زائران در راستاي تأمين دلار حل شد.
به گزارش تابناک ایلام ، "غلامرضا مميز" در گفت و گو با خبرنگار ما در تشريح اين خبر اظهارداشت: ازدحام جمعيت در روبروي دفاتر حج و زيارت در استان ايلام مربوط به عدم تأمين دلار بود که خوشبختانه با پيگيري هاي صورت گرفته اين مشکل زائران مرتفع شد؛ در حال حاضر صدور ويزا به حالت عادي بازگشته است.

وي افزود: از زائران عزيز مي خواهيم که ويزا و گذرنامه را از مبدأ حرکت خود تهيه و حتماً به همراه داشته باشند تا در پايانه مرزي مهران دچار معطلي نشوند.

مديرحج و زيارت استان ايلام تصريح کرد: تلاش همه مردم و مسئولان امر، خدمت به زائران اربعين حسيني مي باشد که تحقق اين موضوع مستلزم همکاري زائران عزيز است.

همچنین استاندار ایلام نیز تاکید کرد: زائران باید از شهرهای مبدا حرکت خود برای خرید ارز اقدام می کردند تا این معضل در استان برای آنها ایجاد نمی شد.

تمامی ارگان ها و نهادها با توجه به مشکلات سال گذشته توان تجهیزاتی و نیرویی خود را به کار گرفته اند تا ضمن رفع نارسایی های اعزام زائران زمینه رفاه حال آنان را بیشتر فراهم کنند./پ
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار