فرمانده انتظامی قزوین خبر داد
فرمانده انتظامی استان قزوین از دستگیری وکیل قلابی با یک‌میلیارد و 500 میلیون ریال کلاهبرداری در این استان خبر داد.
کد خبر: ۱۳۶۳۷۶
تاریخ انتشار: ۰۷ آذر ۱۳۹۴ - ۱۵:۲۴ 28 November 2015
سردار مهدی محمودی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قزوین از دستگیری وکیل قلابی با یک‌میلیارد و 500 میلیون ریال کلاهبرداری در استان قزوین خبر داد و اظهار کرد: فردی که به عنوان وکیل با جعل اسناد از طعمه‌های خود کلاهبرداری می‌کرد، طی اقدامی شناسایی و دستگیر شد.

وی ادامه داد: به دنبال مراجعه افرادی به پلیس آگاهی این استان و اعلام شکایت از یک کلاهبردار که خود را وکیل دادگستری معرفی و با ارائه مدارک جعلی از یک بانک وام نیز دریافت کرده است که این موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار گرفت.

فرمانده انتظامی استان قزوین بیان کرد: در تحقیقات فنی انجام شده از سوی مأموران پلیس آگاهی مشخص شد، خانمی به نام «ف ـ م» 26 ساله با معرفی خود به عنوان وکیل دادگستری و با وعده حل مشکلات قضایی با جعل اسناد و مدارک، اقدام به کلاهبرداری می‌کند.

محمودی یادآور شد: در این خصوص متهم دستگیر و با تشکیل پرونده تحویل مراجع قضایی شد.

این مسئول خاطرنشان کرد: در بررسی‌های صورت گرفته مشخص شد متهم مبلغ یک‌میلیارد و 500 میلیون ریال کلاهبرداری و در بازرسی از مدارک وی، تعدادی کپی مدارک شاکیان، عقدنامه و تعدادی اسناد جعل شده نیز کشف شد.

فرمانده انتظامی استان قزوین به شهروندان توصیه کرد: امورات اداری و قضایی خود را از طریق مراجع رسمی و قانونی پیگیری و از اعتماد به افراد نامعتبر و ناشناس خودداری کنند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار