اسدمحمدی رییس پایانه مرزی مهران درگفتگویی تلفنی با سایت خبری تابناک ایلام این نقل قول منتسب به وی رابه شدت تکذیب کرد واظهارداشت: نقل قول منتسب به اینجانب در خصوص رایزنی برای حذف ویزا وخروج با اراه کارت ملی به شدت تکذیب می شود.
کد خبر: ۱۳۷۰۹۶
تاریخ انتشار: ۰۸ آذر ۱۳۹۴ - ۲۰:۴۳ 29 November 2015
امروز خبری به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان با عنوان"رایزنی با عراقی‌ها برای صدور اجازه عبور زائران با کارت ملی؟!"در خروجی سایت تابناک ایلام قرارگرفت.

دراین خبر از اسد محمدی رییس پایانه مرزی مهران تقل قول شده است که"رئیس پایانه مرزی مهران به باشگاه خبرنگاران جوان گفته، مقامات کشورمان در حال رایزنی با مقامات عراقی هستند تا عبور زائران با کارت ملی هم ممکن شود؛ شرایطی که سالهای گذشته هم شاهد آن بودیم اما امسال مسئولان از تغییر آن می‌گفتند و تاکید داشتند که به هیچ وجه تکرار نخواهد شد................
این موضوع از سوی مخاطبین به معنی خروج زائرین با ارئه کارت ملی تعبیر شده است ازاینرو با تصور اینکه شرط داشتن ویزا وگذرنامه برای خروج از مرز حذف شده است!امکان سوء تعبیر ومراجعه بدون ویزا به مرز درازانتظارنیست.

اسدمحمدی رییس پایانه مرزی مهران درگفتگویی  تلفنی با سایت خبری تابناک ایلام این نقل قول منتسب به وی رابه شدت تکذیب کرد واظهارداشت: نقل قول منتسب به اینجانب در خصوص رایزنی برای حذف ویزا وخروج با ارایه کارت ملی به شدت تکذیب می شود.

محمدی گفت:تاکنون هیچگونه رایزنی رسمی وغیررسمی برای حذف ویزا وپاسپورت  برای خروج ازمرز با مسئولین عراقی صورت نگرفته وخبر انتسابی به بنده از سوی باشگاه خبرنگاران جوان را به شدت تکذیب می نمایم.

وی افزود: خروج زائرین بدون ویزا وپاسپورت ممنوع است و این قانون از طرف کشورایران وعراق لازم الاجراست.
گفتنی است حجم عظیمی از زائرین بدون ویزای  اربعین حسینی این روزها باتصور لغو این قانون در پایانه مرزی مهران حضودارند

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار