کد خبر: ۱۳۷۹۰۱
تاریخ انتشار: ۱۰ آذر ۱۳۹۴ - ۰۹:۴۵ 01 December 2015
روحانی: با مطالعه برخی نشریات می‌توان فهمید که فردا چه کسی دستگیر می‌شود

تابناک گیلان: عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی گفت: بخش عمده ای از قیمت تمام شده مسکن را قیمت زمین تشکیل می دهد، که با رفع این مسئله، قیمت خانه تعدیل می شود و در این راستا ارائه زمین به متقاضیان مسکن که از سطح درآمدی پایینی برخوردار هستند، بسیار مهم است.

مهرداد بائوج لاهوتی درگفت وگو با خبرنگارخبرگزاری خانه ملت،درباره ارائه اقساطی مسکن گفت: توافقی بین انبوه‌سازان مسکن و بانک مسکن درباره ارائه اقساطی مسکن شده و منابع اجرای این طرح از منابع بانک عامل تامین خواهد شد.

نماینده مردم لنگرود درمجلس شورای اسلامی ادامه داد:مدل فروش اقساطی مسکن پاسخگوی تقاضای خانوارها با سطح درآمد متوسط به بالا است،البته انجام این مهم،در تحریک بازار مسکن موثر است.

این نماینده مردم درمجلس نهم افزود: با توجه به نیاز کشور به مسکن باید ازبخش تولید به اندازه کافی حمایت شود و نباید فراموش کرد که دولت باید از خانه دارشدن تمامی مردم با هرسطح درآمدی حمایت کند و در این راستا باید شرایط کار را برای فعالیت انبوه سازان و سرمایه گذاران را تسهیل کند.

 

 

خانه دار شدن تمامی مردم با هرسطح درآمدی باید در اولویت دولت باشد

لاهوتی افزود:براساس ماده یک قانون حمایت از تولید مسکن،دولت‌ها می توانند شرایط را برای خانه دارشدن تمامی مردم فراهم کنند.

وی افزود: درحال حاضر بخش عمده ای ازقیمت تمام شده مسکن را قیمت زمین تشکیل می دهد،که با رفع این مسئله،قیمت خانه تعدیل می شود و دراین راستا ارائه زمین به متقاضیان مسکن که از سطح درآمدی پایینی برخوردار هستند، بسیار مهم است.

عضوکمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی یادآورشد: کاهش صدور پروانه ساخت مسکن،باعث می شود در آینده تعادل بازار عرضه و تقاضا مسکن بهم بخورد؛بنابراین عقب ماندن از تولید مسکن نسبت به تقاضا می تواند به مانند آتش زیرخاکستر باشد و به گرانی قیمت مسکن منجر شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار