سردار علی دولتی اظهار کرد: تمام دستگاه‌های خدمات‌رسان و امنیتی و انتظامی در سطح وسیع برای سهولت تردد زائران در مرز مهران پای‌ کار آمده‌اند؛؛؛ سردار موسی امیری ضمن تأکید بر اینکه نیروهای پلیس راهور آمادگی کامل برای بازگشت زائران عتبات را دارند؛ اظهار کرد: نیروهای ما به صورت شبانه روزی در جاده های منتهی به استان های مرزی ایلام و خوزستان مستقر هستند.
کد خبر: ۱۳۸۰۱۳
تاریخ انتشار: ۱۰ آذر ۱۳۹۴ - ۱۱:۴۲ 01 December 2015
به گزارش تابناک ایلام، فرمانده انتظامی ایلام با بیان اینکه آمادگی کامل برای بازگشت زائران از کربلا را داریم و طرف عراقی هم در حال خدمات‌دهی به زائران است، افزود: با توجه به حجم تردد زائران اربعین از مرز مهران این مرز دروازه واقعی عتبات به شمار می آید.

سردار علی دولتی اظهار کرد: تمام دستگاه‌های خدمات‌رسان و امنیتی و انتظامی در سطح وسیع برای سهولت تردد زائران در مرز مهران پای‌ کار آمده‌اند، وی از زائران خواست شتاب و عجله نکنند تا به بهترین نحو ممکن این کنگره عظیم مذهبی و سیاسی مدیریت شود.

دولتی با اشاره به اینکه ایلام از زمین و هوا تحت کنترل امنیتی و ترافیکی است، گفت: زائران اربعین از این بابت نگران نباشند.

دولتی با تأکید بر اینکه هدف اصلی پلیس تضمین سلامت و ایجاد نظم در تردد زائران است، ادامه داد: مردم همکاری خوبی تاکنون با پلیس داشته‌اند و انتظار ما این است که تا پایان این رزمایش عظیم همچنان همکاری خود را ادامه دهند.

**همچنین جانشین رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی نیروی انتظامی در رابطه با بازگشت زائران عتبات اظهار کرد: با توجه به آغاز موج بازگشت زائران از کشور عراق؛ پلیس برای بازگشت زائران آمادگی کامل دارد و تمهیدات ویژه ای را برای ورود زائران در مرزها اندیشیده ایم.

سردار موسی امیری ضمن تأکید بر اینکه نیروهای پلیس راهور آمادگی کامل برای بازگشت زائران عتبات را دارند؛ اظهار کرد: نیروهای ما به صورت شبانه روزی در جاده های منتهی به استان های مرزی ایلام و خوزستان مستقر هستند.

وی افزود: درحال حاضر با ازدحام جمعیت زائران در مرز مهران مواجه هستیم و این امر باعث ایجاد ترافیک در ابتدای ورودی ها و معابر شهری مهران، کمربندی ها به ویژه تردد از پل زائر تا پایانه مرزی و بر عکس شده اما با هماهنگی پلیس و دستگاه های مربوطه این شرایط به بهترین نحو ممکن مدیریت میشود.

سردار امیری ادامه داد: با توجه به هشدارهای هواشناسی استان ایلام در خصوص بارش باران در روزهای سه شنبه و چهارشنبه؛ به زائران توصیه میکنم با رعایت نکات ایمنی و توجه به هشدارهای پلیس رانندگی کنند.

وی انحراف به چپ و سبقت غیرمجاز را علت های اصلی وقوع تصادفات نام برد و ضمن اشاره به کم عرض بودن برخی از جاده های استان ایلام افزود: ضروری است رانندگان از این 2 تخلف اجتناب کنند تا حتی الامکان از تصادفات رخ به رخ جلوگیری بعمل آید.

جانشین رئیس پلیس راهور ناجا به ممنوعیت های تردد در جاده های ارتباطی منتهی به پایانه مرزی مهران اشاره و یادآوری کرد: گره ترافیکی قابل تحمل نیست و به معنای معطلی و از دست دادن فرصت برای زائران و مسافرین است.

امیری مدیریت و نظارت بر ناوگان حمل و نقل عمومی به منظور تسهیل در بازگشت زائران از پایانه های مرزی به شهرهایشان را از دیگر برنامه های پلیس دانست و گفت: هماهنگی های لازم در این ارتباط در کشور صورت گرفته است.

سردار امیری در پایان خاطرنشان کرد: پلیس با استفاده از همه توان تجهیزات پلیسی و نیروی انسانی برای حفظ جان زائران تلاش می کند. /پ
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
United States
|
۱۷:۰۳ - ۱۳۹۴/۰۹/۱۰
درقسمت صحفه اصلی تباناک هرچه تحقیر بدگویی نثار پذیرایی مردم ایلام کرده و مرزهای خوزستان با کیلومترها فاصله عالی توصیف میکند آیا باید درایلام این سایت نمایندگی داشته باشد این چنین مردم تنها استان مرزی صددرصد شیعه بربر معرفی میکند و می گوید ایلام تا بلو راهنما رانندگی ندارد
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار