با تلاش‌ها و پیگیری‌های فعالانه گروه روزنامه‌نگار، حرفه‌ای، ارزشی و ولایتمدار در قالب دو هفته نامه باختر امروز این نشریه وزین از دو هفته نامه به روزنامه تغییر مجوز داد.
کد خبر: ۱۳۸۰۴۴
تاریخ انتشار: ۱۰ آذر ۱۳۹۴ - ۱۲:۵۸ 01 December 2015
به گزارش تابناک ایلام، با تلاش‌های صورت گرفته، یک گروه فرهنگی مجرب نخستین روزنامه استان ایلام با نام «باختر امروز» منتشر شد.

با تلاش‌ها و پیگیری‌های فعالانه گروه روزنامه‌نگار، حرفه‌ای، ارزشی و ولایتمدار در قالب دو هفته نامه باختر امروز این نشریه وزین از دو هفته نامه به روزنامه تغییر مجوز داد.

از هفته جاری و از امروز روزنامه صبح باختر امروز بر روی دکه‌های مطبوعاتی استان ایلام برای استفاده و بهره‌مندی مردم استان ایلام منتشر و توزیع می‌شود.

صاحب امتیاز و مدیر مسئول این روزنامه دکتر نصرت‌الله حیدری دارای دکترای علوم سیاسی و از اعضای هیئت علمی دانشگاه بوده و دارای پیشینه‌ای کهن در حوزه فرهنگی، سیاسی و مطبوعاتی است.

سرپرستی دانشگاه آزاد واحد ایلام، معاونت فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد ایلام، عضو اصلی شورای مرکزی حزب مؤتلفه اسلامی، دبیر حزب مؤتلفه اسلامی استان ایلام، دبیر شورای همگرایی اصولگرایان استان ایلام، صاحب امتیاز سایت خبری تحلیلی، صاحب امتیاز و مدیر مسئول روزنامه باختر امروز و ... تنها بخشی از سوابق مدیر مسئول و صاحب امتیاز این روزنامه است.

همچنین سردبیر این نشریه رضا دهبالایی از دانش آموختگان، خبرنگاران جوان، فعال، حرفه‌ای و نویسندگان و روزنامه‌نگاران برجسته استان ایلام بوده که وظیفه خطیر سردبیری و مدیریت کادر اجرایی و هیئت تحریریه این نشریه وزین و ارزشی را عهده‌دار است./پ


منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار