نماینده مردم ایلام در مجلس شورای اسلامی؛
بر اساس مصوبه روز دوشنبه مجلس، لایحه منطقه آزاد مهران روز سه شنبه (17)آذر ماه ؛ خارج از نوبت به رأی گذاشته می‌شود.
کد خبر: ۱۴۱۱۴۵
تاریخ انتشار: ۱۷ آذر ۱۳۹۴ - ۰۷:۱۲ 08 December 2015

به گزارش تابناک ایلام، نماینده مردم ایلام در مجلس شورای اسلامی گفت: بر اساس مصوبه روز دوشنبه مجلس، لایحه منطقه آزاد مهران روز سه شنبه (17)آذر ماه ؛ خارج از نوبت به رأی گذاشته می‌شود.

«عمران علی محمدی» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، منطقه ایلام، با تأکید بر اینکه بر اساس مصوبه امروز مجلس ، لایحه منطقه آزاد مهران فردا خارج از نوبت به رأی گذاشته می‌شود اظهار کرد: پس‌ازاینکه امضای تعدادی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی برای بررسی خارج نوبت لایحه منطقه آزاد گرفتیم امروز در صحن علنی مجلس موضوع بررسی خارج از نوبت منطقه آزاد مهران به رأی گذاشته شد و با اکثریت آراء به تصویب نمایندگان مجلس شورای اسلامی رسید.

وی بابیان اینکه بر اساس مصوبه امروز مجلس شورای اسلامی فردا لایحه منطقه آزاد مهران خارج از نوبت به رأی گذاشته می‌شود افزود:رایزنی‌های گسترده‌ای‌ای در سطح مجلس شورای آغاز کرده‌ایم که جو عمومی مجلس شورای اسلامی حکایت از تصویب نهایی منطقه آزاد مهران خواهد بود.

علی‌محمدی خاطرنشان کرد: در این زمینه جلسه‌ای با اعضای گروه اجتماعی مجلس نیز داشتیم که اعضای محترم قول مساعد جهت رأی به منطقه آزاد را دادند.

وی تصریح کرد: رایزنی‌های نیز با هیئت‌رئیسه مجلس شورای نیز در این زمینه داشته‌ایم تا لایحه منطقه آزاد مهران بارأی بالایی به تصویب نمایندگان برسد.

نماینده مردم استان گفت: امیدوارم به یاری خداوند منان و برکت خون پاک شهدای مهران این مهم اتفاق بیفتد تا گره ای‌ از مشکلات این استان برداشته شود./پ

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار