فرماندهی انتظامی استان ایلام برای چهارمین سال متوالی و براساس رتبه بندی اعلام شده از سوی بازرسان ناجا برای اجرای برنامه های هفته پلیس، رتبه برتر را کسب کرد.
کد خبر: ۱۴۵۵۹۵
تاریخ انتشار: ۲۵ آذر ۱۳۹۴ - ۱۰:۱۱ 16 December 2015
فرماندهی انتظامی استان ایلام برای چهارمین سال متوالی و براساس رتبه بندی اعلام شده از سوی بازرسان ناجا برای اجرای برنامه های هفته پلیس، رتبه برتر را کسب کرد.
 به گزارش تابناک ایلام؛فرمانده انتظامی استان ایلام روز چهارشنبه در همایش تجلیل از فعالان هفته ناجا در این استان گفت: این توفیق با همکاری و همراهی مردم و مسئولان و تلاش شبانه روزی نیروهای انتظامی به دست آمده است.
سردار علی دولتی تاکید کرد: در طول هفته ناجا 680 برنامه عمومی، 42 برنامه شاخص و 17 برنامه ابتکاری در مناطق مختلف این استان توسط پلیس اجرا شد که از جمله می توان به 165 نشست حضور پلیس در مدارس، 64 نشست عمومی در مساجد، 102 برنامه تلویزیونی و 42 برنامه رادیویی و ارتباط موثر با رسانه ها برای پوشش این برنامه ها اشاره کرد.
وی افزود: ارائه آموزش های عمومی و فرهنگی و شناخت آسیب های اجتماعی و اطلاع رسانی به مردم در خصوص مشکلات اجتماعی از مهمترین رویکردهای پلیس در سال 94 است.
سردار دولتی یادآور شد: نمایش اقتدار پلیس در مدارس و مساجد، حضور در برنامه های مختلف رسانه ایی، بازگشایی شهرک ترافیک و حضور و بازدید مدیران ارشد استان از فرماندهی انتظامی استان از دیگر برنامه های هفته ناجا بوده است.
وی همچنین با اشاره به نقش پلیس در آیین اربعین حسینی گفت: نیروهای پلیس های تخصصی ناجا و فرماندهی انتظامی استان ایلام در این ایام در تامین امنیت، کاهش حوادث جاده ای و روان سازی ترافیک خدمات قابل توجهی ارائه کردند.
رئیس پلیس استان ایلام به کسب رتبه برتر دفتر پژوهش فرماندهی انتظامی ایلام در حوزه تحقیقات و پژوهش اشاره و اظهار کرد: پلیس در همه بخش ها با استفاده از دانش روز و به صورت علمی برای جلب رضایت مردم تلاش می کند و خدمات پلیس در حوزه های مختلف با هدف افزایش رضایت مندی عمومی از نظام اجرا می شود./م

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار