کد خبر: ۱۴۵۹۱۳
تاریخ انتشار: ۲۵ آذر ۱۳۹۴ - ۱۶:۲۵ 16 December 2015
فرمانده انتظامی لاهیجان از دستگیری سارق سابقه‌دار با 9 فقره سرقت در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، محمود قاسمی بعد از ظهر امروز در جلسه انتظامی گیلان با اشاره به وقوع تعدادی سرقت منزل در لاهیجان اظهار کرد: ماموران دایر مبارزه با سرقت پلیس آگاهی لاهیجان موضوع مذکور را پیگیری کردند.

وی ادامه داد: کارآگاهان پس از انجام اقدام‌های تخصصی سارق منزل در لاهیجان را شناسایی کرده و در عملیاتی غافلگیرانه موفق به دستگیری این سارق شدند.

فرمانده انتظامی لاهیجان به اعتراف 9 فقره سرقت از منزل توسط سارق مذکور اشاره کرد و افزود: چهار عدد رایانه دستی، سه عدد گوشی موبایل، یک عدد ضبط خودرو و ... از سارق مذکور کشف و ضبط شده است.

قاسمی از دستگیری مالخر با اقدام‌های فنی و اطلاعاتی پلیس لاهیجان خبر داد و تصریح کرد: دو متهم پس از تشکیل پرونده به دادسرا برای سیر مراحل قانونی معرفی شدند.

وی با تاکید بر مراقبت و هوشیاری شهروندان در نگه‌داری از وسایل نقلیه، بیان کرد: شهروندان برای پیشگیری از جرایم منزل خود را به تجهیزات بازدارنده مجهز کنند.

* رد رشوه توسط مأمور پلیس آستارا

رئیس بازرسی فرماندهی انتظامی گیلان نیز در جلسه مذکور گفت: ماموران اداره نظارت بر اماکن پلیس امنیت عمومی شهرستان آستارا با دریافت گزارش‌های مردمی مبنی بر اینکه فردی در واحد صنفی خود اقدام به تهیه، توزیع و تکثیر برگه‌های قمار کرده است، از این واحد صنفی بازدید کردند.

وهاب محسن‌نژاد به کشف 5 هزار و 470 برگ قمار توسط ماموران از واحد صنفی مذکور اشاره کرد و افزود: صاحب واحد صنفی مذکور برای رهایی و فرار از اعمال قانون مبلغ دو میلیون ریال رشوه به مامور پلیس پیشنهاد کرد و مامور وظیفه‌شناس موضوع را صورتجلسه و ضمیمه پرونده متهم کرده است.

وی با بیان اینکه متهم با تشکیل پرونده و صورتجلسه پیشنهاد رشوه به مقام قضایی معرفی شده است، تصریح کرد: مردم هرگونه انتقاد، پیشنهاد، تقدیر و ... در مورد عملکرد پلیس گیلان را با شماره تلفن 197 به مرکز نظارت همگانی ناجا اطلاع دهند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار